"De ce ma ranesti?" intreb cu o voce mica ,privindu-l in ochi
"Nu te ranesc!Te iubesc!" imi raspunde bland
"Dar ma doare!" spun suparata "Nu pleca,te rog!"
"Nu e dupa mine. Executarea mea va avea loc astazi!" din ochii lui tristi picura o lacrima
"Nu vreau sa mori!" incep sa plang si il imbratisez strans "Te iubesc! Nu vreau sa mori!" repetam in continuu.
"Belle!Trezeste-te!" aud o voce pe fundal. Imi deschid ochii si il vad pe Harry stand aplecat deasupra mea. "Visai!" imi spune. Da.. dupa ce a venit in camera am inceput sa tipam unul la altul, apoi dupa ce ne-am linistit eu am adormit si se pare ca el a ramas aici.
"Imi e frica!" tip . Ce ciudat a fost visul. Nu stiu de ce imi era frica,dar imi era. "Tu ce mai cauti aici?" mormai inchizand ochii in timp ce cascam.
"Te-am auzit tipand din camera mea si am venit sa vad ce se intampla." isi da ochii peste cap
"Nu am nevoie de ajutorul tau!" zic serioasa
"Esti o pacoste!" ofteaza si isi scutura capul
"Iar tu un dobitoc! Iesi afara!" tip nervoasa ,iar el se ridica si tranteste usa in urma lui. Ma ridic lenesa din pat si ma uit in oglinda.. da ,tot groaznic aratam. Ma duc spre baie cu pasi mici. Ma spal pe fata,apoi ma demachiez,imi pieptan cuibul de vulturi apoi ma dau cu un luciu de buze si ies din camera. Imi este cam foame.
~~~
Dupa ce mananc ma intorc in camera mea. Inchid usa si dau drumul la muzica,apoi ma apuc sa continui de desenat schita pe care am inceput-o ieri. Desenez o fata care sta pe un camp de flori . Pare banala ideea,dar mie mi s-a parut minunata cand am inceput sa desenez. Adica,fata aia este fericita si iubeste natura. Sta acolo ca si cum nimic nu conteaza. Ca si cum in lume nu exista tristete,durere si ura. Pentru ea nu exista astea, exista fericire,iubire si alte lururi frumoase. Felul in care priveste peisajul arata ca nu ii pasa de lucrurile rele. Pare ca totul este perfect.
Dintr-o data muzica este oprita si ma intorc brusc spre casetofon. Harry statea in dreptul lui cu o privire trista. Nu intelege ca nu il vreau aici ?
"Pleaca!" incerc sa raman calma
"Belle.."
"Nu ma lua pe mine cu Belle. O data te comporti ca un nesimtit ,alta esti dragut! M-am saturat,okay.. nu te.." sunt intrerupta pentru ca el vine spre mine si isi apasa buzele de ale mele. Buzele lui le incalzeau pe ale mele. Nu am raspuns la sarut pentru ca impietrisem. Dupa ce isi dezlipeste buzele se uita la mine tot cu acei ochii tristi si acum intrebatori. Eu nu puteam sa zic nimic. Stateam ca o statuie,nu aveam nimic in cap. Nimic. Harry pleaca din camera fara sa mai zica ceva. Dumnezeule! De ce se comporta asa?
Peste 2 ore ma gandesc sa ma duc la el in camera si sa vorbim. Ma indrept plictisita spre camera si intru fara sa bat.
"Harry trebuie sa..-" Am ramas incremenita si am scos un tipat mic .El era deasupra unei fete si amandoi dezbracati. "Ipocritule!" tip si trantesc usa grabindu-ma sa ies in gradina. Ew cred ca am sa vomit! Ma asez pe bancuta de sub bolta si imi ridic genunchii la piept,incercand sa uit ceea ce am vazut. Tresar atunci cand simt ca cineva s-a asezat langa mine.Bineinteles ca era Harry. Era la bustul gol si in blugi,cred ca s-a imbracat repede si a venit dupa mine.
"Poti sa uiti te rog ce ai vazut si sa nu spui nimanui?" ma roaga huh.. dupa ce ca e nesimtit ma roaga sa nu spun nimanui ca i-o tragea unei servitoare. Il ignor! Daca fac asta o sa plece! "Belle? Poti ?" ma ridic de pe balansoar si plec. Nu stiu unde,dar plec. Ii pot auzi pasii dupa mine asa ca incep sa alerg. Ma ajungea stiu asta pentru ca e mai rapid ca mine. Ma prinde de maini si ma opreste.
"Lasa-ma" ma zbat gafaind. "Harry da-mi dracului drumul!" degeaba ma chinuiam sa scap din stransoare . Ochii lui erau intunecati si nervosi.Acest lucru m-a speriat putin."Belle! Am spus dracului sa stai!" cine esti si ce ai facut cu Harry? M-am uitat speriata la el ,iar ochii lui s-au imblanzit slabind stransoarea "Scuze nu am vrut sa..-' nu a putut continua pentru ca am fugit in castel. A venit dupa mine,dar am inchis repede usa de la camera mea si nu a mai apucat sa intre.
"Pleaca Harry,lasa-ma te rog!" spun simtindu-mi lacrimile siroaie pe fata
"Deschide usa,promit nu iti fac nimic!" imi zice cu vocea blanda.Da bineinteles, idioata din mine m-a facut sa ii deschid us.Ghiciti ce?Un Harry sexy si disperat a inceput sa ma sarute si cine a raspuns ca proasta? Eu bineinteles.Aveam nevoie sa il sarut,sa ii simt buzele alea perfecte pe care le vreau. M-am dezlipit din sarut si ma uitam in ochii lui verzi ca smaraldul."Saruta-ma am nevoie de buzele tale!" ii puteam simti disperarea din vocea lui. A trantit usa si m-a condus spre pat el asezandu-se peste mine. "Belle ma omori jur! Felul cu gemi cand te sarut ma innebuneste si vreau sa ..-" l-am intrerup lipindu-mi buzele de ale lui.
" Iti place cand iti vorbesc asa,nu?" ma saruta muscandu-mi salbatic buza inferioara,iar eu am scos un tipat din cauza ca nu ma asteptam.
''Harry a durut!" mormai smiorcaindu-ma
"Dar ti-a placut!" afirma,iar apoi imi scoate tricoul. " La dracu,Belle! Imi place fundita aia de la sutienul tau!" spune incepand sa ma sarute pe gat in jos . "Nu cred ca avem nevoie de fusta asta" si cum a zis asta mi-a dat si fusta jos.
"Daca joci asa nu cred ca am avea nevoie de tricoul asta!" ii raspund cu acceasi moneda si ii trag tricoul peste cap descoperindu-i piele fina si tatuata.
" Esti asa frumoasa! Cu zambetul ala si corpul asta.. auch inima mea."
" Shh! Saruta-ma!" il dobor si ma asez deasupra lui
" Uhh Belle si-a descoperit latura perversa. Nu cred ca ai vrea sa o vezi pe a mea pisicuto." desigur ca am revenit sub el .
" Esti sigur?" chicotesc
"O sa regreti,sau o sa iti placa,asta depinde de tine!" ultimele cuvinte fiind spuse si continua sa ma sarute cu o pofta nebuna. Mainile lui au coborat in jos pe abdomen ,iar pe mine m-au trecut niste fiori pe sina spinarii cand m-a atins acolo.
"Harry" scot un mic geamat printre buze
"Ce e Belle?" spune cu un zambet pervers "Ce vrei,iubito?"
"Harry te rog... " nu aveam de gand sa ii spun ce vrea in nici un caz
"Ce ai zis ? Nu te-am auzit!"nu ar trebui sa ma tachineze ,la dracu
"Vreau.... Te rog "
"Ohh vrei asta?" Dupa ce mi-a pus intrebarea mana lui mi-au dat la o parte boxerii si degetele lui lungi au intrat in mine.
"Harry!" Am scos un tipat destul de mare,cred.
Heiiiooo ! Ce faceti? Da in sfarsit am postat si eu. Sper ca nu va deranjeaza ca nu am continuat partea asta ,data viitoare poate o sa continui. :))) okay atunci sper ca v-a placut ! :D
Love you.
Didi :3
CITEȘTI
Love after hate
Fanfiction"Printesa! Micul dejun este gata si sunteti asteptata in sala de mese!" ma anunta Marie care se afla in usa. Ma ridic din fata oglinzi ,asigurandu-ma ca sunt aranjata si ma indrept spre usa. "Desigur,Marie!Sa mergem!" o anunt si o iau inaite ,auzind...