Capitolul 2

204 17 5
                                    

Ma rasucesc somnoroasa pe o parte si alta a patului incercand sa adorm la loc,dar in zadar,somnul nu aparea. Cred ca e 3 dimineata si eu sunt treaza de vreo ora ,incercand sa adorm la loc. Ma duc sa imi iau apa. Ma ridic din pat,imi iau papucii si ies pe hol. Ah.. cateodata urasc castelul asta. Trebuie sa o iau pe 3 holuri si sa cobor 2 etaje ca sa ajung la bucatarie. In sfarsit,dupa ce am coborat ultimele 3 scari,o iau lenesa spre bucataria mare. Cand intru ,Harry cauta ceva in frigider. Arata asa de bine la bustul gol.

"Ce faci,iubire? Nu ai somn?" ma intreaba el scotandu-si capul din frigider

"Da-te! Mi-e sete!" il dau la o parte si iau o sticla cu apa plata,apoi trantesc usa.

"Wow!Usor felino!" ah e asa enervant "Ce ai ?"

"Imi e somn si nu pot sa dorm,asa ca misca-ti fundul ala din calea mea!" zic nervoasa

"Stai ca vin si eu!"  cum spuneam: e enervant! Il urasc.

    Ajungem in fata camerei mele si el intra cu mine in camera. "Hei,hei hei!Ce naiba crezi ca faci?" tip in soapta

"Ai zis ca nu poti sa dormi si nici eu nu am somn. " ridica din umeri calm

"Stai aici!" oftez si ii fac loc in pat. Eu imi ridic perna si ma sprijin de capatul patului,la fel si el. "Harry?"

"Hmm?" spune incet cu ochii inchisi

"Eu chiar nu vreau sa ma casatoresc. Mi-e frica!" marturisesc. De ce sunt asa sincera?  El se intoarce cu capul spre mine,pot sa ii simt privirea pe mine.

"De ce iti e frica?"  ma intreaba curios

"Nu stiu,pur si simplu." raspund scurt

"Nu ar trebui sa iti fie. Eu nu o sa iti fac nimic."ma asigura,dar nu e asta. Nu imi e frica de el. Imi e frica ca o sa imi pierd tineretea sau nu stiu,dar imi e frica. "Nici mie nu imi convine sa ma insor,dar acum ca te cunosc nu am nimic impotriva."

"Harry,eu nu te iubesc!" ii zic sincera

"Stiu. Nici eu nu te iubesc. Eu m-am gandit ca daca o sa stam impreuna ,poate o sa avem si sentimente." spune serios . De ce ma doare? Doar e sincer la fel ca mine,dar ma doare. Ciudat...

"Sti ca nu te plac?" chicotesc ,incercand sa fiu serioasa

"Da."chicoteste si el "Nici tu nu imi placi,esti enervanta."

"Wow ce coincidenta! Amandoi suntem enervanti si nu ne placem, e un progres. " spun oftand si inchizandu-mi ochii.

"Vino aici." ii aud vocea ragusita . Imi deschid ochii si ma uit la el intrebatoare,iar el aproba din cap. Ma ridic si ma pun cu capul pe pieptul lui. Bataile inimii se auzeau asa de clar. Harry isi lipeste buzele de crestetul capului meu.

"Ai zis ca nu ma iubesti!" observ ca un copil mic. Sunt asa stupida

"Hmm..nu,dar esti asa de dulce stand pe pieptul meu. " sopteste si ma face sa zambesc. "Noapte buna,printesa!"

"Noapte buna,Harry!" imi inchid ochii ,incercand sa adorm.

~.~

Deschid ochii lenesa si observ ca sunt singura.Ma ridic din pat,taraindu-mi papucii pana la baie. Imi dau jos tricoul,pantalonii scurti si boxeri ,apoi intru in dus,lasand apa calda sa imi relaxeze muschii.

Dupa ce termin dusul scurt,ma infasor cu un halat alb si ma spal pe dinti. Cand ies din baie,Marie ma astepta pe pat.

"Buna dimineata!"spun si ma indrept spre dulap.

"Nu e chiar dimineata." chicoteste fata roscata "Ati pierdut micul dejun si pranzul. Este ora 14:30."

"Aseara am adormit tarziu,nu puteam sa dorm." ma scuz dandu-mi ochii peste cap.

"Vreti sa va ajut cu ceva?" ma intreaba politicoasa

"Nu.. ma descurc. Poti sa pleci." o asigur,ia ea aproba din cap si dispare imediat din camera.

Aleg sa ma imbrac intr-o rochita simpla inflorata. Dupa ce ma imbrac ,imi fac o coada de peste la spate,apoi imi pun o coronita cu flori artificiale colorate. Ma incat cu o pereche de balerini negri simpli si ies din camera.

Ma decid sa ma duc in gradina. Pasesc incet plimbandu-ma pe holurile castelului urias,pana ajung in gradina inflorita. Este asa de frumos. Mereu mi-au placut florile si mirosul lor placut ,care iti invadeaza narile. Ma asez pe leaganul de sub bolta si ma legan usor fredonand o melodie.

"Hei!" tresar cand Harry imi pune mana pe umar. "Ce ai?" chicoteste la reactia mea

"M-ai speriat "ma rastesc ,iar el se aseaza langa mine "Ce cauti aici?"

"Am venit sa iau niste aer. Apropo,imi place rochia ta."ma complimenteaza. Uimirea ma pocneste vazandu-l politicos si fara vorbe perverse.

"Erm.. merci." ii zambesc usor si imping cu picioarele ca sa ne balansam. Harry isi aseaza palma mare peste coapsa mea,iar cu cealalta mana imi ridica barbia.

"Esti frumoasa!" zice si ma pupa pe obraz. Okay,asta e ciudat.

"Tu esti ciudat." se uita confuz la mine "Da. Adica,ieri erai un nesimtit ,iar azi esti dragut,intr-un fel." ii explic sincera

"Adica iti place de mine nesimtit?" un ranjet pervers ii lumina pe fata. Nu din nou!

"Nu! " chiui "Te rog,taci" imi simt obraji arzandu-mi

"Oh,Belle. Ador  reactia ta cand spun ceva pervers . Esti asa inocenta. Nu ma pot abtine sa nu ti-o....-"

"Taci!" tip "Nu vreau sa stiu gandurile alea spune cu voce tare. Doar tine pentru tine!  Nu o sa se intample niciodata!"

"Okay...dar o sa fim casatoriti." rade de mine,de reactia mea.

"Nu imi pasa. Eu nu te iubesc . " vocea mea era rece si serioasa. Ma ridic si plec,lasandu-l cu ochii in soare.

    Ii pot simti ,inca privirea pe mine cand ma indepartez de el. Poate ca am fost rea,dar asta e adevarul. Nu o sa fac ce vrea el,doar pentru ca tatal meu ia decizii fara sa ma intrebe si pe mine. 

  

  Ma grabesc sa ajung in camera mea. Mare parte din timpul meu mi-l petrec aici desenand. Iubesc sa desenez!E relaxant si ma pot exprima cum vreau. Ma trantesc in pat si imi bag fata in perna ca sa tip,fara sa ma auda cineva. M-am saturat naibii ca tata sa imi controleze viata. Eu nu am dreptul sa imi spun o parere,niciodata nu am avut. Mereu m-a controlat ca pe o marioneta. Acum a aparut si Harry, viitorul meu sot si ales de tata. Nu vreau sa fiu cu el. Il urasc. E enervant,nesimtit si pervers. Nu vreau naibii sa ma casatoresc cu el!  Lacrimile curgeau siroaie pe obrajii mei reci. Plang ca proasta de ceva timp. De ce? Pentru ca m-am saturat! Da asta e!

Ma ridic din pat si ma uit in oglinda. Sunt un dezastru: tot rimelul este intins pe fata mea,ochii sunt rosii si umflati de plans,iar parul meu ciufulit in toate directiile. Arat ca un clovn.In timp ca examinam dezastrul din capul meu,cineva bate la usa.

" Pleaca! " tip tragandu-mi nasul. Nu am chef sa vorbesc cu nimeni.  Ciocanitul continua. "Am spun ,pleaca ! Sunt ocupata!"

" Belle! " o voce groasa  se aude din afara . Harry. Ma panichez cand apasa pe clanta. O iau la fuga spre baie si ma inchid acolo ,chiar in momentul in care intra el in camera. " Aah. Belle ! Inceteaza cu ,copilariile astea! " il aud oftand in timp ce se apropia de usa de la baie. "Deschide!"

"Nu! Pleaca naibii de aici!" ma rastesc spijinandu-ma cu spatele de usa. El forta usa si apasa pe clanta ,dar degeaba,pentru ca am inchis-o.

" Deschide dracului usa asta sau o sparg!" striga nervos. Oftez adanc si deschid usa. Ochii lui erau intunecati ,dar privirea lui se imblanzeste imediat cum ma vede. "Esti bine?" ma intreaba ingrijorat cu tonul jos

"Da, Harry, ma simt perfect!" imi dau ochii peste cap si ies din baie " Sti ce? Nu ma poti pacali asa mereu,okay? Ba esti de treaba,ba un nesimtit! " ma asez pe pat si ma uit urat la el .

Heei! Am revenit cu un nou capitol! :)  Sper ca nu e foarte scurt..  :)) Okay.. Bye :*

Didi :3

Love after hateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum