Reggel ugyanott ébredtem, ahol az előző egy hétben mindig..tompa sárga falak, egy kissé megkopott fapadló, a régi alagsori dolgaim és a homályos tükör, ami emlékeztet rá, hogy már semmi sem lesz ugyanolyan.
Kipattanva az ágyból, Derek keresésére indultam, viszont ő már nem volt a házban. A kanapé felett elhelyezkedő fali órára pillantottam és fájdalmasan konstatáltam, hogy sikeresen lecsúsztam az első két óráról. Gyorsan felszaladtam a szobámba, majd a reggeli teendők elvégzése után magamra kaptam az egyik fekete szoknyámat egy fehér toppal és egy kékes-szürke kardigánnal. Kifelé menet felvettem a fekete csizmám és siettem az új iskolámba.
Nem túl nagy ez a város, szóval szinte lehetetlen eltévedni. A folyosón csak a saját lépéseim visszhangoztak és néha egy-egy üvöltés, ami az ajtók mögül szűrődött ki. Gyorsan előkotortam a táskámból az órarendet, amit még múlthéten kaptam az átiratkozásomkor. Sikeresen megtaláltam a termet, ahol a haladó biológia órát tartják. Kopogás nélkül nyitottam be, ezzel sok érdeklődő szempárt magamra vonva.
A tanár felvont szemöldökkel nézett először rám, aztán pedig az előtte elhelyezkedő névsorra a vastag keretes szemüvege mögül.
- Kadence Wood?
- Igen, elnézést a késésért.
- Jobb, ha vigyázol Kadence, a haladó biológia órán való részvétel kiváltság és nem jog. - majd az egész csoporthoz fordulva folytatta éllel a hangjában - Holnap dolgozatot írunk, és aki nem üti meg a szintet az köteles leadni az órát. - A tanárnő még javában mondta a magáét, mikor levágtam magam az egyik egyszemélyes padba.
- Rendben, akkor kezdjük az anyagot. Valaki megtudja mondani, hogy mi az a plazmid? – mindenki csendben maradt, kis habozás után úgy döntöttem nem veszíthetek.
- Reprodukcióra képes DNS molekula, a géntranszfer eszköze lehet. – láttam, ahogy egy vörös, göndör hajú lány kissé döbbenten hátrafordul, de én igyekeztem csak szigorúan magam elé nézni. Ha egy gyerek az alagsorban nevelkedik, az egyetlen társasága pár poros könyv amit ott talál...
- Helyes válasz Kady, nos azt is tudod, hogy a gyomor glikoprotein termeléséhez milyen vitamin szükséges?
- Azt hiszem...a B12.
- Nos – köszörülte meg a torkát – Talán még is lesz itt helyed.
Ahogy haladt tovább az óra több egyre idegesebb lettem, mivel valaki tekintete egyenesen lyukat égetett a halántékomba. Lassan oldalra fordítottam a fejem és megláttam egy zöldeskék szemű, látszólag izmos fiút, akit nem igazán érdekelt, hogy rajtakaptam, zavartalanul nézett tovább. Ismerős volt valahonnan, de kizárt, hogy találkoztunk már.
YOU ARE READING
Pack
WerewolfKady élete sosem volt egyszerű, de új erejével újfajta megpróbáltatásokkal is szembe kell néznie. Az új erő új barárokat és szerelmet is eredményez. Megbírkózik ezzel az aki egész életében egyedül állt? Dühe áldozata lesz vagy falkatag? Theo Raeken...