H20. Renske

28 5 5
                                    

'Wakey, wakey!' Zijn de eerste woorden die ik hoor zodra ik wakker wordt. En ik kan je zeggen dat ik nu zowat doof ben aangezien de woorden in mijn oor werd geschreeuwd door iemand. 'Fjuck off Lewis ik wil slapen,' mompel ik amper verstaanbaar. Ik ben gewoon moe oké?

'Ja louis shut up,' hoor ik Lenora nu mompelen. Ik open mijn ogen een beetje en kijk Lenora grijnzend aan. Ze ligt namelijk lekker gezellig tegen Ashton aan op de grond.

'C'mon wake up! We gaan vandaag iets leuks doen,' zegt Niall nu enthousiast. 'Slapen is ook leuk,' mompel ik nu voordat ik mijn ogen weer sluit.

'Dan moet het op een andere manier,' zegt Louis vrolijk. Voordat ik ook maar kan beseffen wat er gebeurd springt Louis boven op mij en wordt ik nu dus geplet. Fijn dit. Echt geweldig...

'Oké, oké, ik sta al op. Tenminste als je van mij af gaat,' zeg ik met moeite. Want ja, ik kan amper ademen doordat ik wordt geplet. Louis rolt nu van mij af waardoor hij naast mij ligt.

Langzaam ga ik zitten op het bed en kijk ik wat om me heen. Niet dat ik iets kan zien, aangezien ik praktisch blind ben zonder bril of whatever. Maar het valt me wel op dat Lieke en Luke niet bij elkaar zijn.

Af en toe glimlachen ze vriendelijk naar elkaar.  Het lijkt er op dat ze dingen hebben uitgepraat met zijn tweeën toen iedereen waarschijnlijk lag te slapen. Ook al ben ik praktisch blind at the moment, ik kan aan hun houding zien dat het niks meer is dan vriendschap. Anders zaten ze nu wel tegen elkaar aan gekleefd.

'Wacht waar gaan we naartoe?' Vraagt Lenora die opeens ook goed wakker is. 'Weten we nog niet,' zegt Niall nu. Ik kijk Niall raar aan. We moesten dus wakker worden om ergens naartoe te gaan, zonder dat we weten waar we naartoe gaan? I'm confused.

'We wilden met zijn allen beslissen wat we gaan doen. Vooral om Nienke hier een beetje af te leiden,' zegt Calum waardoor iedereen Calum een beetje halfdood aanstaart.

'Jongens dat is echt niet nodig,' zegt Nienke zacht. 'Jawel, dat is wel nodig,' krijgt Nienke als antwoordt van een paar van de jongens. Ik heb geen idee wie, maar ik ga ervan uit dat Niall één van die jongens is. Otherwise it's time to kill Niall. Just kidding...

'Dus iedereen maak je klaar. Ik claim de grote badkamer,' roept Zayn voordat hij snel zijn spullen pakt en verdwijnt in één van de badkamers.

'Waag het niet om daar langer dan een uur te staan, want ik zweer het je, ik scheer je hoofd kaal,' roept Michael naar Zayn.

'Als ik hier opgesloten blijf kun je mijn hoofd ook niet kaal scheren Mikey!' Roept Zayn vervolgens terug.

'Echt wel, wedden?' Zegt Michael nu. 'Shut up I gotta do mah hair!' Roept Zayn terug.

'Hey Zayn,' zegt Harry nu.

'Wat?' Antwoordt Zayn.

'You gotta get him out your hair?'

Een seconde later hoor ik een bonk tegen de badkamerdeur.

'Oh look what you made me do Harold. Dankzij jou heb ik mijn haarborstel gesloopt,' roept Zayn waardoor iedereen, zelfs Nienke een beetje, in de lach schiet.

'Just Shake It Off Zaynie. You'll be fine,' is Harry zijn antwoordt voordat hij, zonder iets te zeggen, een andere badkamer claimt. Stiekem alleen maar om te schuilen voor Zayn...

Nou, we zijn weer bij elkaar en het is in één woord, chaotisch....

Back To Us | One Direction&5SOSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu