H24. Renske

16 4 15
                                    

Iedereen hier heeft hoogstwaarschijnlijk de fight tussen Luke en Lieke gehoord en daarom probeer ik nu de uitgang te vinden van dit fucking spacende doolhof.

Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik ben Louis opeens kwijtgeraakt. Pief, paf, poef, zo opeens foetsie.

Maar wonder boven wonder ben ik midden in het doolhof wel Lenora en Ashton tegengekomen, aangezien zij ook geen idee hebben hoe ze hier uit moeten komen.

Lenora probeert niet te lachen, maar aangezien het Lenora is, lukt het haar toch niet en probeert ze het te verbergen door zich om te draaien. 'Lenora, stop met lachen. Ik weet niet hoe ik Louis kwijt ben geraakt, oké. But we gotta find Lieke,' zeg ik terwijl ik Lenora en Ashton mee probeer te sleuren.

Niall en Nienke zijn waarschijnlijk allang uit dit doolhof. Ik bedoel, Niall hoeft alleen maar voedsel te ruiken om de uitgang te vinden. En aangezien er hier veel eten is hoeven wij ons niet zorgen te maken.

Na een hele dag zijn we eindelijk uit het doolhof. Just kidding het duurde maar een half uurtje. Niet zo lang toch?

Het jammere is wel dat er niemand is die op ons heeft gewacht, en dus zijn we alsnog met zijn drietjes.

Lenora en Ashton lopen voor mij opzoek naar de rest. Ik kan ook naast ze gaan lopen, maar ik heb geen zin om third wheel te zijn. Dus offer ik mijzelf met geen enkele moeite op om achter ze aan te lopen. Zolang ik ze niet kwijtraak dan...

Na tien minuten lopen hebben we de rest gevonden. 'Lieke I love you, you're a queen!' Zeg of roep ik zodra ik Lieke zie. I mean, Lieke did say the truth about Luke. Ik geef haar een knuffel waardoor Lieke mij een beetje dom aan zit te kijken.

'Nini, I love you too,' zeg ik vervolgens terwijl ik nu Nienke een knuffel geef. I mean, Nienke is awesome, so let me.

En omdat ik Lenora haat, tackel ik haar zodat we nu half dood op de grond liggen met zijn tweetjes.

'Sinds wanneer ben jij zo enthousiast?' Vraagt Michael nadat ik Lenora heb geholpen op te staan. Only because I try to be nice...

'Sinds dat iemand mij in de steek heeft gelaten en ik nooit had gedacht dat ik het einde zou vinden. Totdat ik Lashton zag ofcourse...' Antwoord ik. Lashton saved my life bitches!

'Ik liet je niet in de steek, jij besloot gewoon uit het niets een andere kant op te gaan,' verdedigt Louis zich. 'Als jij achter mij aan had gelopen was het niet gebeurd,' zeg ik nu.

'Ik had niet eens door dat je de andere kant op was gegaan,' antwoordt Louis. 'Moest je beter opletten,' zeg ik met een grijns. Ik weet dat het mijn eigen schuld was, maar denk maar niet dat ik het ga toegeven...

'You foking losah,' zegt Louis vervolgens. 'You bitch,' antwoord ik. Louis steekt zijn tong uit, waardoor ik het terug doe.

Verder gaat alles goed met mij hoor, maak je maar geen zorgen...

Back To Us | One Direction&5SOSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu