Stellas perspektiv 03:30
Jag öppnar mina ögon och känner hur lätt jag kommer somna om igen. Solen har inte ens gått upp än. Men det kan ju bero på att klockan inte ens är 4 än.Jag sträcker mig över den tomma sängen för att nå min mobil så jag kan stänga av alarmet.
Matilda 03:02
GodmorgonJag 03:30
Oj shit godmorgon
Är det najs att sova på gatan elr?Matilda 03:32
Självklart det bästa som finns
Vi har typ 50 filtar så de är ju as mysigtJag 03:34
Fan va avundsjuk jag blev
Sova på gatan / sova i sängen
A svårt valMatilda 03:34
HahshashJag 03:34
Ska snart dra så kommer med lite drickor o såntMatilda 03:34
Fett sugen på min noccoJag 03:34
A då får du vänta lite tillMatilda 03:34
:(Efter att jag har fixat färdigt mig så tar jag med mig min adidas väska med mitt smink och små saker som kan va bra att ha. Stoppar även med mig lite cola zero och nocco som Matilda ville ha.
Jag går ut genom dörren och låser. Min väska är ganska tung av alla drickor och mitt smink. Men vad gör man inte för sina vänner.
Jag får vänta en stund innan bussen mot globen kommer. Max 2 min. Jag blippar mitt kort och sätter mig längst bak i bussen. Jag är helt ensam. Förutom busschauffören då. Men det är heller inte så konstigt då alla normala människor går upp vid typ tidigast 8 på helgen.
Jag tar fram min mobil och klickar in på snap och vidare in på Martinus.
Jag 03:47
Godmorgon
Elr det kanske räknas som nattMartinus 03:48
Hvorfor er du våken nå?Jag 03:48
Va i helvete
Trodde inte du skulle vara vaken nuMartinus 03:49
Jeg spurte førstJag 03:49
Sitter på bussen mot globenMartinus 03:49
Konserten er i kveld hvis du ikke visste detJag 03:50
Om inte du visste det så måste man köa för att få bra platserMartinus 03:50
Er du helt syk i hodetJag 03:50
Tack va snäll du är:)
Men är taggadMartinus 03:50
Jeg lover ikke å skuffe deg i kveldJag 03:51
Det där låter så jävla felMartinus 03:51
Stopp misforstå alt daaaJag kliver av bussen och kollar runt. Inte en ända jävla människa vart jag än kollar. Vadfan håller jag på med. Jag går upp för den långa trappan och fortsätter förbi donken och går vidare mot kön. Eller kanske inte är en kö än men ni fattar.
Väl framme så ser jag Matilda, Natalie, Emma och Thea i en stor ring med massa filtar.
"Heeej"
"Nämen tjenaree"
Natalie hoppar åt sidan så jag också får plats. Jag slår mig ner mellan Matilda och Natalie och jag tar fram min väska."Omg jaaaa, min nocco"
"Här det är bara att ta"
"Taaack"
Matilda sträcker sig fram för att ta fram sin dricka."Juste här du ska få en siffra"
Jag sträcker fram min hand och Emma skriver siffran 5.