#07 Vlkodlačí lektvar

208 15 4
                                    

Autor: womiska
Recenzi píše: ainoigih

Cover:

Nejsem grafička, ale mě jako laikovi se cover líbí a myslím, že změna netřeba, zaujme, takže ok

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nejsem grafička, ale mě jako laikovi se cover líbí a myslím, že změna netřeba, zaujme, takže ok.

Popis se mi líbí. Je z něj jasně vidět, co v knize bude a je a ani toho příliš mnoho neprozrazuje.

Harryho Pottera jsem nečetla, znám jen filmy, takže mě to pravda, k HP FF nikdy příliš netáhlo. Tohle byla vlastně moje první. Nebudu lhát, rozhodně mě nepřesvědčila, abych tenhle žánr nějak zkoumala do hloubky, ale to není chyba knihy a musím říct, že se mi líbila.

Kniha je psaná čtivě, věty jsou srozumitelné a rozmanité a hlavně a to především: velice oceňuji celkovou kvalitu v oblasti FF. Sama FF píšu. Mám na ně dokonce celý profil, a proto vím, že i když by se to tak nemuselo zdát, je napsání dobré FF velice těžké. Mě samotné se totiž místy nedaří zachovat povahy předem daných postav a nedovolit, aby začaly jednat nějak jinak, než by jednaly v originále.

To se tobě velice podařilo. V celém příběhu, přestože jsi postavila charaktery do, řekněme dosti neobvyklých situací, se postavy skutečně chovaly tak, jak by se chovat měly.

Příběh jako takový je prostě klasické love story, kde sice dojde k několika krizím a pod. ale jinak se tam nic moc extra vzrušujícího neděje. Záleží asi i na tom, jak moc milujete ty postavy - a já je sice mám docela ráda ale jak říkám, jak HP nějak extra neprožívám, tak to vidím jinak, než jiní případní čtenáři. Je to spíše taková ta oddychovka, kterou si přečtete, když vás rozbolela hlava z nějaké složitější detektivky.

Nicméně z technické stránky je to vynikající a také se mi moc líbí, jak se příběh odehrává s originální zápletkou a nijak si při tom příběhy nevadí. Události šlapou tak, jak mají a celkově bych knihu popsala jako hodinový strojek.

Za mě osobně, jak říkám - nejedná se přímo o můj žánr. Sama od sebe bych si to nepřečetla, ani nedočetla do konce. Ale wattpad je přeplněný fanoušky HP a tahle FF má rozhodně budoucnost, protože je opravdu dobrá. Nápad je také řekla bych dost originální, alespoň já jakožto neználek jsem na nic podobného nenarazila.

Pravopis byl bez problému. Jestli někde byly překlepy, tak si je nepamatuju (nebylo tam nic přímo příšerného, co by mě strašilo ve snech) a to je asi tak vše.

Hodnotím 8 z deseti hlavně za velice dobře zvládnutou techniku, kterou ti dokonce závidím, protože já s ní mám opravdu někdy problém a ty jsi tam neměla snad jedinou chybku.

PS: Omlouvám se, že to tak trvalo. Měla jsem toho moc v reálném životě a tak. Snad se teď s těma recenzemi trošku pohnu z místa.

Kancha❤

UZAVŘENO: Recenze 2018/2019Kde žijí příběhy. Začni objevovat