,,Petere, vstávej!", řekla teta May, která už chystala snídani.
,,Ještě 5 minut..." Řekl jsem unaveně.
,,Žádných 5 minut nebude, šup vstávej!" ,, Hmm... Už... Vstávám... ," řekl jsem unaveně.
Vstal jsem tedy, připravoval jsem si věci do školy a vzal na sebe něco takového :Vylezl jsem z pokoje a namířil jsem si to do kuchyně.
,,V kolik dnes končíš?"
,,Asi ve 3, proč se ptáš?"
,,Tony chce se mnou mluvit, nevím proč, ale pokuď je to něco "Vážného", tak si s ním ráda popovídám".
,,Aha," odpověděl jsem na to a šel si sednout sníst snídani.
,,Neudělal jsi něco?!" Řekla teta divným hlasem.
,,Ne, nic jsem neudělal." Teda myslím, že nic,řekl jsem v duchu. ,,Možná to bude něco se Spider-manem nemyslíš?" řekla a podala mi snídani. K tomu jsem nic neřekl a začal jsem si dávat do pusy chleba s Jamem. Díky teto May" , řekl jsem, když jsem dojedl a šel jsem si pro batoh a MP3.
,,Ahoj," rozloučil jsem se s tetou a šel na bus.*V busu*🚌
,,Mladý muži, prosím mohl bys mi přečíst tento řádek v novinách," řekla stará paní. ,,Jo, jasně přečtu."
,,Stark bude jmenovat nového člena Avengers"
Nový člen Avengers?
,,Aha, Děkuji ti to mě moc nezajímá.
Takový zprávy jsou jen hlouposti, třeba kdo a kde zachránil toho a tam toho..." řekla a šla si sednout.
Nový člen Avengers... Furt mě to hrálo v hlavě dokuď jsem nezjistil, že autobus už stojí před školou.
Vyšel jsem z autobusu a namířil si to ke škole.*Ve škole *
,,Nová éra válečných lodí z Lega pokračuje", ozval se známí hlas za mími zády. Byl to samozřejmě můj nejlepší kámoš Ned.
,,Čau Nedde, tak jaký byly prázdniny?", pozdravil jsem ho a dal si s ním High five.
,,Čau, No tak válel jsem se, přespal jsem u tety atd... Docela Nuda, cos dělal o prázdninách ty?"
,,Taky jsem se nudil, ale s tetou jsme jezdily na výlety a to mě docela bavilo"
,,A co Spidey?"
,,No pan Stark mi moc nevolal, takže Jsem"hlídal" město."
,,Aha, tak to doufám, že pro tebe bude mít teďka!" řekl nadšeně.
,,To já taky... " řekl jsem a odložil si knížky do skříňky.,,Hele Peter co se to tam děje? Řekl Nedd a díval se směrem na skupinku lidí, která se něčemu smála.
,,Pojďme se tam podívat" řekl jsem a šli jsme za skupinkou.
,,Copak copak, kam by jsi chtěla jít, "řekl Flash, který otravoval nějakou holku. Tu holku jsem tu nikdy neviděl, ale bylo mi to fuk, jen šlo o to aby jí Flash nechal.
,,Flashi nech ji být!" Řekl drsně.
,,A hele... Piňdour Parker, jen si tu tak povídáme, takže pokuď nechceš dostat přes držku tak rači ustup! Řekl a zase se otočil na neznámou dívku.
Došli mi nervy a chytl jsem ho za rameno a tak ho svalil na zem.
,,Tak si nedáš ústup jo?! Řekl, rychle se zvedl a podkopl mi nohy. Já mu chytil nohy a zase ho svalil na zem.,,Co se to tu děje?!" Vtrhl do skupinky ředitel.
,,Petere?! Co se tu sakra děje, je 1. Den školy a už jsou tu zase problémy!" díval se na mě rozzlobeně.
,,No viděl jsem skupinku lidí, která se něčemu smála, tak jsem se prostě podíval co se děje a Flash-"
,,Zase Flash!" Řekl a podíval se na Flashe a řekl : ,,Do ředitelny, hned! A vy ostatní se rozejděte!"Flash šel s ředitelem a všichni co byly ve skupince se rozešli.
Vstal jsem a šel k holce.,,Ahoj, já jsem Peter jak se jmenuješ ty? Řekl jsem a podal jsem jí ruku.
Ruku přijala a řekla : Aa-Ahoj, jsem Claire (Klér Pz. A), řekla a usmála se.
,,Všechno v pohodě?"
,,Jo, Nebýt tebe by mě to hovado pořád obtěžovalo...
To mu jsem se musel zasmát.
Není zač, je to blbeček. Taky mě někdy zbije... Řekl jsem a usmál jsem se.
Úsměv mi opětovala.*Právě zazvonilo*
Měli by jsme jít do třídy, naši učitelé jsou většinou rychle ve třídě.
Radostně zakývala hlavou a mířili jsme si to do třídy.<^><^><^><^><^><^><^><^><^>
Ahojky, kapitoly budu teď upravovat tak jsem je, tak zvaně
"UNzveřejnila" 😂. Dneska vyjde ještě jedna. Tak se jí budu snažit napsat...😅 Budu se těšit u další kapitily!❤️
@AriEza8
ČTEŠ
✅ Jako Syn ✅ [CZ]
Fiksi PenggemarKdyž jsem poprvé přišel k panu Starkovi byl jsem nervózní... Teď si jsme docela blízcí , pan Stark je jako můj Otec...