*
Pov IrinaIntru înapoi în restaurant. Îl zăresc pe Vlad pe o canapea. Ma apropri de el și ma așez lângă el.
E- Știi pe unde este Cristi? As vrea sa vorbesc cu el....spun zâmbind-ui
V- Nu știu! Nici eu nu o găsesc pe Bianca......spune oprindu-se dintr-o data uitându-se uimit la mine
E- Probabil sunt amândoi. Spun uitându-mă la fel de uimita ca el.
Dintr-o data s-ar ca arsa de pe canapea și ma îndrept spre scări. Vlad vine după mine și ma apuca de încheietura.
V- Ce vrei sa faci? Spune uitându-se la mine
E- Camera 21. Îi spun scurt și încep sa urc scările în viteza.
Vlad vine după mine.
Ne oprim. Camera 21. Ma uit la Vlad și pare un pic debusolat.
Eu îl iau de mana și ma uit la el.E-Am o presimțire ciudata. Spun mutându-mi ochii pe ușă.
V- Ce fel de presimțire. Spune apropiindu-se de mine.
Nu mai spun nimic și deschid ușa. În acel moment eram în stare de soc. Cristi sărutându-se cu Bianca.
Vlad era la fel de șocat ca mine. Nu ii vene sa creadă ca propria iubita se sărută cu fratele lui geamăn.
Simt cum picioarele îmi tremura și cum o bula mare apare în stomac. Ma simțeam tratată,umilita și mințit-a.
Îmi fac curaj și spun:E- Am avut încredere în tine......spun cu o voce tremurat și pumnii strânși
Imi venea sa îl omor,dar nu puteam sa ma mișc. Eram ca un fel "lipita" de podea.
Un fior ma ia când el se întoarce și ma privește în ochii.
Avea o privire....nu știu cum sa explic. O ura în ochii lui a apărut dintr-o data. Bianca se repede spre Vlad și îl ia în brate.B- Vlad nu e ceea ce pare....spun cu o voce agitata
V- NU E CEEA CE PARE,NU? MA INSELI CU FUCKING FRATELE MEU GEAMĂN! Spune furios împingând-o pe Bianca.
Eu nu puteam sa mai stau acolo asa ca l-am luat pe Vlad de mana și neam carat de acolo.
C- Irina! Striga la mine cu putere.
Ma opresc și ma întorc spre el. Cu lacrimi în ochii îl privesc cu ura.
E- CUM AI PUTUT SA ÎMI FACI ASTA!? Spun plângând și tremurând.
C- Eu.....tocmai......a...cum,miam dat seama ce fac.....spune bâlbâind
Il mai privesc o singura data apoi plec fără sa ma mai întorc.
***
Eram în bratele lui Vlad și plângeam.
Vlad era și el furios din cale afara. Nu își mai putea controla emoțiile asa ca începe sa plângă și el,strângându-ma tare în brate.De ce a făcut asta? De ce ne-a făcut asta? Nu ii credeam în stare de asa ceva. Credeam ca voi fi fericita alături de el,dar m-am înșelat.
V- Irina......spune Vlad prin suspine,trezindu-ma la realitate
Il priveam atât de trista pe Vlad. Avea ochii roșii și era palid la fata. Niciodată nu am văzut un băiat plângând. Se vede ca ținea mult la ea.
E- Spune Vlad......
V- As putea dormi peste noapte aici.....nu prea as vrea sa merg acasă. ....spune tragandu-si nasul
E- Sigur Vlad! Spun și eu printre suspine zâmbind-ui fals.
#557 28/12/2018