Vineri,ora 12:30
Saptamana asta a fost cea mai chill saptamana. Am fost la piscină si la plaja....a fost super! Pe Bianca o evit,adică nici nu o bag in seama. Vlad a uitat de toate problemele si se simte mai bine,iar eu ma simt la fel de bine ca el. M-am împăcat cu Cristi,deci sunt fericita.
Acum sunt in pat pe telefon, plictisita fara nici un chef de viață.
Băieții nu sunt acasa si in plus,nu am prieteni. Mai este 2 saptamani la începerea liceului. Nu imi place deloc,dar ma bucur ca o sa imi fac niste prietenii.
Ma ridic din pat dintr-o dată si decid sa merg sa imi fac cumpărăturile pentru școală. Adică haine:)
Ma încalt si pornesc spre mall.:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ajung acolo si intru mai întâi într-un magazin de rechizite școlare. Macar un pix si un caiet sa imi iau:)
Imi cumpăr ce Imi trebuie apoi ma îndrept spre haine.
As vrea sa incerc un stil mai diferit toamna asta. Un stil din ani 90. Imi iau niste blugi largi împreună cu niste topuri si niste tricouri largi. Ca încălțăminte imi iau niste conversii si niste ghete negre. Imi mai cumpăr si o esarfa împreună cu o geaca neagră.***
În sfarsit ajung acasă. Uitasem sa imi iau telefonul dupa mine asa ca imi verific toate mesajele pe care le-am primit.
Aveam 12 apeluri de la Cristi si 10 mesaje tot de la el.
Nici singura nu pot sta:))
Decid sa il sun ca dupa face spume.
Cand dau sa il sun aud cum cineva bate la usa. Las telefonul si merg sa vad cine e. Cand deschid era.....Suspans.....
07/02/2019 #286