Era Cristi. Avea o privire destul de furioasă. Eu ii zâmbesc cu frica si ii fac cu mana.
C- De ce nu răspunzi la telefon? Spune un pic mai calm
E- Nu l-am avut cu mine. Am fost plecată la mall si l-am uitat. Nu te mai îngrijora atât. Spun si il trag in casa apoi închid ușa.
C- Dar sti ca imi fac griji! Daca ti se intampla ceva? Spune si se așează pe canapea facandu-mi semn sa ma asez lângă el.
Ma ia in brate si ma sărută pe frunte apoi pe buze.
Eu ii ciufulesc părul si ii zâmbesc. El întoarce gestul.E- Vrei ceva de băut? Il intreb ridicându.ma si ducându.ma spre bucatarie.
C- Nup mersi. Spune si se ridică.
Am venit doar sa vad daca esti bine. Spune si ma ia de obraji.E- Doar atât?
C- Ah da! Spune si scoate din buzunar o invitație.
E- Ce-i fa asta? Spun chicotind
C- O invitație la un bal de sfârșitul verii.
E- Ok. Si cand este?
C- În seara asta pe la 20:30. Se încheie pe la 00:00.
E- Ok. Păi atunci o sa incep sa imi caut o rochie sau ceva de îmbrăcat. Bye.
Spun si ii trântesc ușa în nas.Deci....acum sa vedem cu ce ma îmbrac...
***************************O pereche de pantaloni eleganți împreună cu un tricou negru si o vesta de blugi.In picioare niste pantofii cu toc si un lănțișor.La par am decis să imi fac un coc si la machiaj un eyeliner si un ruj rosu închis.
****************************
Ies din taxi împreună cu Cristi. Intrăm într-o sala mare si o multime de oamenii înăuntru. Mii de decorațiuni roz si galbene stau atârnate peste tot. Imi place la nebunie!Mergem direct printre mii de oamenii care se aflau acolo,si începem să dansăm si noi.
10/02/2019 #313