10 : 30 malam.
Pelabuhan Seoul.Angin yg berderu menepis muka kecil Jooheon yg tidak takut dgn apa yg ada di depanya.
Malam ini. Satu perjumpaan di antara dua kumpulan mafia berlaku lagi. Malam ini, Presiden Lim akan mengadakan urusan jual beli senjata api.
"Tuan... Mereka boleh di percayai?"
Soal Seungcheol yg berada di sblh Presiden Lim.
"Saya tak tahu... Mcm biasa... Bersiap sedia.."
Kata Presiden Lim.
"Tuan tk sepatutnya di sini... Lebih elok kalau Tuan berehat"
Kata Seungcheol.
"Tak apa lah... Saya lebih suka tgk org² saya bertempur.... Tkkn saya nk pemtingkan kesalamatan diri je?"
Kata Presiden Lim tenang.
"Tuan Presiden... Mereka dh sampai"
Kata Jooheon di depan.
Keadaan sekeliling mula bingit dgn bunyi kenderaan yg enjinya telah diubah suai. Bunyi enjin nya lebih kuat dari bunyi enjin kereta biasa. 9 buah kereta itu berhenti kira² 9 meter dri tempat Jooheon berdiri."Haih.. Ak tk suka berkerja ngan mafia kurang matang"
Bunyi Jooheon perlahan.
Lalu lelaki² yg memandu kereta tu keluar dgn bersenjatakan seanapang di tgn masing²
"Boss diorang hanta budak lahh kuno betull!!!"
"Deyy budak lu jadi pegnhadang ke?! HAHAHAHAHA!!"
Jooheon yg terdengar ketawa sinis
Tuan Presiden hanya memerhatikan gelagat mafia² yg tidak matang ini. Seorang lelaki mendekati Jooheon.
"Budak... Kau.... Isap dadah ke? Mabuk duduk tgh² ni?"
Soal seorang lelaki seperti menyindir.
"Ololololo comel nya"
Katanya sambil menarik² pipi Jooheon. Jooheon menepis tgn nya.
"Kalau aku isap dadah pun... Kau sibuk kenapa? Nak sikit?"
Soal Jooheon. Lelaki itu hanya bagi riaksi 'ouh okay'
"Chinguyaaa"
Kata lelaki itu. Presiden Lim mendekati dia.
"Aigoo Minho ya.. Kau dtg jugak.. Penat ak tunggu.. Maklumlah... Kita ni dh tua"
Kata Presiden Lim rendah diri.
"Jgn lah ckp mcm tu... Hidup ni kene enjoy... So... Kau bawak barang aku?"
Soal Minho.
"Of course... Aku bkn nya penipu.. Jooheon... Pergi ambik"
Kata Tuan Presiden. Jooheon akur dan ke arah kereta untuk ambil barang.
"Uishh kau ajak budak buat kerja? Boleh harap ke?"
Soal Minho.
"Boleh lah.. Minggu lps dia tembak kepala Bogum... Well... Aku yg latih"
Kata Presiden Lim. Minho hanya diam. Jooheon kembali bersama Seungcheol dan Joshua yg masing² memegang dua beg bimbit.
" wahh seperti yg diharapkan"
Kata Minho dan ingin ambik dri tgn Jooheon.
"Aipp..ahjussi blum bagi duit"
Kata Jooheon.
YOU ARE READING
Unknown Prince •|[COMPLETED]|•
Fiksi PenggemarMengisahkan Lim Changkyun ataupun I.M anak lelaki dari pada Keluarga Lim yg dikenali sebagai pengusaha syarikat yg maju. tpi sebenarnya seorang Mafia yang kejam. Namun, disebab kan kisah silamnya yg menyedihkan, sejak berlakunya kejadian itu, tiada...