1.Bölüm "Ortak"

345 17 0
                                    

4 yıl önce(2014)
Ateş'ten
Onu çok seviyorum ve bugün ona aşkımı itiraf ediceğim.Planım megafonla herkesin içinde bağırmak.
Hemen megafonu aldım ve konuşmaya başladım.

"Herkes buraya baksın!"

"Özellikle de sen Nazlı Kaçmaz!"

"Ben seni seviyorum benimle çıkar mısın Nazlı?"

Nazlı bana doğru yaklaşmaya başladı.Geldiğinde megafonu elimden aldı ve bağırdı;

"On kalbim olsa birini bile sana vermem."

O an olduğum yerde kala kalmıştım tamam kabul etmeyebilirdi ama bu kadar sert bir tepki beklemiyordum işte o an karar verdim.Yıllar sonra karşısına çıkıcak ve onu kendime aşık edicektim.

Günümüz
Ateş'ten
4 yıl boyunca bunun için hazırlandım.
Şimdi tam vakti.Ne mi yapıcaktım.Eskiden durumum pek iyi değildi.Şimdi ise zengindim.Nazlı'ların olan şirkete ortak olmuştum.Birazdan yanlarına gidiceğim.

Bu sırada
Nazlı'dan
Bizim şirkete birisi ortak olmuştu ve babam benimde toplantıya girmemi istemişti.Şuan toplantı salonunda
bekliyoruz.Bir anda kapı açıldı ve içeri çok yakışıklı takım elbiseli bir adam girdi.Onu tanıyordum evet bu oydu!

Ateş'ten
İçeri girmiştim ve Nazlı bana şaşırmış şeklilde bakıyordu.
"Merhaba ben yeni ortağınız Ateş Acar."

Nazlı'nın babası konuşmaya başladı.

"Merhaba Ateş Bey çok iyi çalışmalar yaptığınızı duyduk."

"Evet çok iyi çalışmalar yaptım ki bu kadar adımdan bahsettirdim."

Sanki bilmiyormuş gibi sordum.

"Peki sen kimsin?"

"B-ben Nazlı Kaçmaz."

"Memnun oldum Nazlı Hanım."

"Bende Ateş Bey."

Sonra dışarı çıktık.

"Erdem Bey ben sizi tanıdığıma çok memnun oldum ama izniniz olursa Nazlı Hanımı bir yemeğe çıkartmak istiyorum."

"Tabi."

Nazlı şaşkınca bakıyordu.

"Gelin Nazlı Hanım gidelim."

"T-tamam."

Nazlı'nın elinden tuttum ve arabaya doğru yürümeye başladım.Neden elini tuttuğumu bilmiyorum ama tutmuştum.

"Neden burdasın?"

"Nazlı bak ben burdayım çünkü sizin ortağınızım."

"Peki nasıl bu hale geldin?"

Sesli söylediğini nilmiyor olmalı ki yanakları kıpkırmızıydı.Hayır gene ona aşık olmayacaktım.Çok tatlıydı.Galiba tekrar aşık oluyordum ama olmaz bu kız seni üzer Ateş!
Kendimi tutamadım.

"Nazlı utanma bende bu hale nasıl geldiğimi bilmiyorum."

"Utanmana gerek yok."

"Napıyım utandım işte."

"Bilerek buldun demi beni?"




Sevdim Seni Bir KereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin