6.Bölüm "Düğün"

275 17 6
                                    

2 gün sonra
Nazlı'dan
Bugün Ateş'le evleniyoruz.Onu sevmiyorum ama bana zarar vermeyeceğini biliyorum.O yüzden mutluyum.Şuan saçım yapılıyor saçım yapıldıktan sonra da makyajım yapılacak ve Ateş beni alıcak.Sonra gidicez ve evleniceğiz.
.....................................................................
1 saat sonra
Sonunda saçım yapıldı.Makyajıma geçildi.Makyajı fazla abartılı değil sade birşey istiyorum.Makyajım tamamlanmak üzere ve tamamdır.
Ateş'i arıyorum.
Ateş aranıyor...
"Alo."
"Ateş nerdesin?"
"Geliyorum."
"Tamam görüşürüz."
"Baybay."

Ateş geldi.Ağzı açık bir şekilde bana bakıyordu.Çok yakışıklı olmuştu.

"N..Nazlı çok g..güzel olmuşsun"

"Teşekkür ederim.Sende ç..çok yakışıklı olmuşsun."

"Hadi gel gidelim."

Arabaya bindik.Ateş özellikle üstünü açmıştı arabanın.Sahile vardık sonunda.Herşey hazırdı.Güzel bir giriş yaptık.Nikah memurunun yanına doğru ilerledik ve yerimizi aldık.(Şahitler Yavuz ve Bahar)

"Gelin hanım adınız soy adınız?"

"Nazlı Kaçmaz."

"Damat bey adınız soy adınız?"

"Ateş Acar."

"Siz Nazlı Kaçmaz Ateş Acar'ı hastalıkta sağlıkta yoksulukta zenginlikte kocalığa kabul ediyor musunuz?"

"Eveeet."Alkışlar alkışlar...

"Siz Ateş Acar Nazlı Kaçmaz'ı hastalıkta sağlıkta yoksullukta zenginlikte karınız olarak kabul ediyor musunuz?"

"Eveeet."Yine alkışlar...

"Sizlerde şahitlik ediyor musunuz?"

"Eveet."

"Bende belediye başkanımızın bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak sizleri karı koca ilan ediyorum."

"Gelini öpebilirsiniz."

Ateş bir anda beni kendine çekti ve dudağıma yapıştı.Şaşkınlığımı üzerimden atıp karşılık vermeye başladım.Birkaç dakika sonra ayrıldık.Herkes alkışlıyordu.Basın mensuplarıysa bu anları çekmişti.Ateş'in ayağına bastım.

"Ahhh."

Sonunda herkes dağıldı.Arabaya bindik ve evin yolunu tuttuk.

"Ateş."

"Efendim."

"Neden beni öptün?"

"Çünkü..."

"Ne?"

"Çünkü seni..."(Hadi ama dediğinizi duyar gibiyim😂😂)

"Geldik."

Dedi ve arabadan hızlıca indi.Bende hemen indim.Odasına gitmişti bile.Hemen odasının kapısını çaldım ve içeri girdim.

Ateş'ten
Nazlı odama girdi.

"Neden?"

Ayağa kalktım ve olduğu yerde onu sıkıştırdım.

"Çünkü seni..."

"Ne beni?"

"Çünkü seni seviyorum."

Dedim ve dudağına yapıştım.Karşılık vermeyeceğini düşünürken karşılık vermeye başladı.Susamışcasına öpüşüyorduk.Nazlı ayrıldı.

"Bende seni seviyorum."

"Nazlı bişey diyeceğim ama kızmak yok."

"Hani bizim bugün gerdek gecemiz ya..."

"Eveeet."

"Gerdeğe mi girsek?"

"Sapık."

"Sapıksam sana sapığım."

"Hele bir başkasına ol seni ne yaparım?"

"Girelim."

"Neye?"

"Gerdeğe kocacım."

"Senin o kocacım diyen dillerini yerim."

+18(İstemeyen bundan sonrasını okumasın)

Nazlı'yı öpmeye başladım.Onu kucakladım ve yatağa attım.Gelinliğini yavaş yavaş çıkarmaya başladım.Kendi ceketimi çıkardım.Gömleğimi de bir çırpıda Nazlı çıkardı.Gelinliğini biraz indirdim.Göğüsleri açıkta kalmıştı.Hemen emmeye başladım.Nazlı inliyordu.Arada bir de uçlarına ufak ısırıklar atıyordum.
Gelinliğini tamamen çıkardım.Bir tek kilodu kalmıştı.Ben hemen pantolunu çıkardım.Elim kiloduna geldiğinde

"Emin misin?"

"Eminim kocacım."

Böyle deyince kendimi daha fazla tutamadım ve kilodunu çıkardım.Hemen kendi baksırımı da çıkartım.

Bu kadardı.Nazlı ve Ateş kavuştu ama bakalım evlilikte başlarına neler gelicek?Artık birbirlerinin oldular.
























Sevdim Seni Bir KereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin