Nazlı'dan
Sabah uyandığımda Ateş yanımda yoktu.Hemen kalktım aşağıya indim.Ateş kahvaltı hazırlamıştı.
Ya ne kadar şanslıyım böyle bir kocam olduğu için onu çok seviyorum."Bende seni seviyorum."
"Ben onları sesli mi söyledim?"
"Evet karıcım."
"Yaa Ateş."
"Nazlı bugün yola çıkıcaz."
"Ne?!"
"Uçak biletlerini aldım gece gidicez."
"Bu şimdi mi söylenir?!"
"Benim valizimi hazırlamam lazım."
"Kahvaltımızı edelim birtanem birlikte hazırlarız olur mu?"
"Tamam."
Kahvaltımızı ettik.
"Eee hadi bavulumu hazırlamaya gidelim."
"Gidelim bakalım."
Odamıza girdik ve gardıroptan eşyalara bakıp yerleştirmeye başladım.
"Nazlı bu çok kısa!"
"Sanane."
"Nazlı delirtme beni."
"Ya sen kimsin de bana karışıyorsun!?"
Ateş'in gözleri dolmuştu.Ne demiştim ben?Hayatımın en büyük hatasını yapmış olabilirim.
"Doğru ben kimim ki sadece kocanım."
"Ateş ben öyle demek istemedim."
"Ben ne demek istediğini gayet iyi anladım Nazlı."
Dedi ve odadan çıktı.Hemen peşinden çıktım.
"Ateş Acar!"
Arkasını döndü.Sonra eli kapı koluna gitti.
"Çok özür dilerim bir kıyafet için bu kadar üzerine gitmemeliydim.Seni gerçekten çok seviyorum sinirle söylediğim birşeydi işte."
Dedim ve ağlamaya başladım.Gittiğini düşünerek yere çöktüm ve ağlamam daha da şiddetlendi.Ateş yanıma geldi ve çöktü.
"Şşht ben burdayım ve hiç bir yere gitmiyorum.Seni asla bırakmam.Seni canımdan bile daha çok seviyorum."
Dudağımı dudakları arasına aldı ve narince öpmeye başladı.Öpüşmemiz gittikçe daha da sertleşiyor ve ateşleniyordu.Bir dakika sonra ayrıldık.
"Seni çok ama çok seviyorum."
"Sen benim her şeyimsin."
"Beni deli ediyorsun."
"Bu güzelliğin... bu kokun... bu gözlerin...bu yanaklarının... hele bu dudaklarının..."
"Sen bu dünyadaki en güzel kadınsın sen benim herşeyimsin."
"En önemlisi ise sen benim karımsın gelecekte ki çocuklarımın annesisin.
Dudağına yapıştım.Çünkü biraz daha konuşursa ağlayacaktım.Hem de bunu hak etmişti.
"Bunu hak ettin."
"Evet.O kadar konuştum."
"Nazlı senin her zerrene bayılıyorum."
"Benim olman beni çıldırtıyor."
"Hele sen Ateş Acar sen bu hayatta
gördüğüm en yakışıklı adamsın en önemlisi ise sen bemim ömür boyu yol arkadaşım ve gelecekte ki çocuklarımın babasısın.""Sana bayılıyorum."
"Bende sana karşı boş değilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdim Seni Bir Kere
Roman d'amourAteş:Seni Seviyorum. Nazlı: 10 kalbim olsa birini bile sana vermem!