Başlıyor

8 1 0
                                    

Uzun bir ara oldu çünkü benim ders çalışmam gerekiyor bir daha bu kadar arayı uzatmayacağımı düşünüyorum hadi yıldıza basmadan geçmeyin😘...

Anneannem sepet hazırlamaya başladı şimdiden bende Ardam'a mesaj atıyordum çünkü arkadan seslenen anneannemin sesini duymuş ve gitmemem için elinden geleni yapıyordu neymiş efendim bu sıcakta orada üşürmüşüm benimki böyledir işte beni her şeyden kıskanır ama ben allem eder kallem eder ikna ederim onu yani inşallah 😂

Arda: Aşkım gitme ya ne yapcan orda sıkılırsın sen.

Ben: Ya sevgilim niye sıkılayım ailem ile vakit geçireceğim sen merak etme.

Arda: İçimde kötü bir his var Yaren  inşallah sana karşı değildir.

Ben: Nasıl yani anlamadım ne demek istiyorsun.

Arda: Yani sen bu pikniğe gideceksin ya onunla alakası yoktur demek istiyorum.

Ben: Himm peki oldu o zaman ben biraz anneanneme yardım edeyim sonra konuşuruz.

Canım sıkılmıştı gitmemem için neler uyduruyordu bu çocuk böyle, bu hallerine sinir oluyordum kendi her istediğini yapıyor bana gelince sürekli bir kısıtlama neymiş efendim erkekler yapar kadınlar yapamaz böyle bir zihniyete sahip olması beni ondan soğutmuyor değil . Anneannemin yanına gittiğimde neredeyse her şeyi hazırlamış ben de bir kaç bir şey hazırladım daha sonra da anneannem beni uyumam için odaya gönderdi zaten çok yorulmuştum uyumam gerekiyordu.
Sabah anneannemin sesine uyandım saatte baktığımda yeni sabah ezanı okunmuştu demek ki anneannem bu yüzden kalkmıştı bende kalktım anneannem namaz kılarken atıştırmalık hazırladım burada biraz atıştırırsak tansiyonum düşmezdi piknikte ki yemekleri beklerken, hem anneannem de şeker hastası kadının yüreğine fer olurdu hemen çay suyu koydum ve domates, biber, salatalık, kahvaltılıklar çıkardım bunlar bizi idare ederdi. Anneannem yanıma tesbih çekerek geldi.

Anneannem- Ah be yavrum daha erken sen ne diye  uyandın gidip uyusana biraz daha.

Ben- Yok heri ya daha uyuyamam ben hazır kalkmışken de bir şeyler hazırlayım dedim.

Anneannem- İyi madem hadi çay koy da içelim.

Ben- Daha demlemedim demleyince başlayalım diyorum ama çay olmadan da başlaya biliriz.

Anneannem-Bende diş mi var çayı bekleyelim o zaman sen demle o kaynamıştır.

Kalktım ısınan suyu çayın üzerine aktardım daha sonra alt kısma su çektim içeceğimiz 2 bardak çay olduğu için çok demlemedim.

Anneannem- Yaren  ne yaptın kızım nasıl gidiyor okul, staj takdir var mı bu sene.

Ben- Valla bu yıl zorlayacak gibi ya staj çok zor aynı zaman da dersleri götürmek daha zor, bir şekilde hayata tutunmaya çalışıyorum normalde hafta sonu kurs var ama bu hafta ektim çok bunaldım ya okulda mı okuyoruz yoksa köle gibi çalışıyor muyuz belli değil.

Anneannem- Öyle deme kızım şimdi  böyle çok çalışırsın ilerde de mükâfatını alırsın inşallah.

Ben-O da zor ya baksana sağlığın önü kapandı buradan üniversite okumak imkansıza yakın.

Anneannem-Yapar benim akıllı kızım.

Ben- inşallah bol bol dua edin benim için.

O sıra da demlik kaynadı sular dışarı fışkırdı hemen altını kıstım bardaklarla koydum. Bir şeyler atıştırdıktan sonra saat 8' e yaklaşıyordu elime telefonumu aldım ve sosyal medya hesaplarımı kontrol ettim aslında Arda'ya mesaj atardım ama ona kırgınım bu yaptığını fark etmeyecek eminim fakat ben yine de bir ümit ona tripli davranacağım.

Zor MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin