𝕎𝕚𝕤𝕙𝕖𝕤

377 28 23
                                    

WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

Tak nieco późno te życzenia, ponieważ nie wpadłam na to aby napisać je wcześniej, ale skoro bliżej sylwester to...

NAJLEPSZEGO SYLWESTRA!!!

Chyba nieco lepiej, a więc..
Jak Wam mija ten cudowny czas bez szkoły?
To jest chyba druga najważniejsza rzecz zaraz po samym obchodzeniem świąt Bożego Narodzenia.






No dobra nie druga...

Postanowiłam, że skoro mam tyle czasu wolnego to zrobię coś wartościowego i poczytam sobie lekturę obowiązkową. (Oczywiście przekładałem tą cudowną chwilę cały czas).
Aktualnie jestem na stronie 11 i stwierdziłam, że i tak będę musiała czytać Balladynę za miesiąc i i tak będę ją czytała drugi raz więc nie ma po co się spieszyć.
Postanowienia nie są moją mocną stroną...
To nie tyczy się tylko nauki, np. chciałam prowadzić bullet journal bo to takie fajne, większość ludzi to robi, będę chociaż trochę bardziej zorganizowana, ale przypomniałam sobie ostatnio o nim cztery dni temu po około trzech miesiącach. Ale plus jest taki, że w całym zeszycie wypełnione są już 30 stron. Czuje ukrytą dumę, że wypełniłam aż tyle.

***********************************

1. Nie rób niepotrzebnych postanowień, które niczego nie zmienią, a tylko zmęczą. Lepiej postawić przed sobą określone cele do których chcesz dążyć.

Jak przeżyć ósmą klasęOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz