Rudovláska pomalu schází schody do prostorné kuchyně kde sedí zbytek její rodiny a přátel. Pohledem hledá záplavu hnědých kudrnatých vlasů, které patří její nejlepší kamarádce a také bývalé přítelkyni jejího bratra, ale na tohle celé teď mladá dívka házela bobek neboť měla chuť vzít její kamarádku na vrchol astronomické věže a schodit ji dolů a už teď přemýšlela jestli by ji to prošlo kdyby profesorce Gonagalové řekla že šlo o pouhou nehodu. Ale teď nás nezajímají její myšlenkové pochody, ale proč má vlastně tato mladá žena chuť vraždit a proto se posuneme v čase asi o 35 minut na zpět aby jsme se podívali do dívčího pokoje nacházejícího se ve druhém patře domu na Grimvoldově náměstí.
Aaaa...co to do háje? Hermiono!!! Já tě zabiju. Jenže nestihla ani vstát a její kamarádka už byla ven z pokoje a smála se na celé kolo. Udělám z ní dva malý a narvu ji tomu jejímu satanistickému kocourovi do tlamy. Nadává mladá čarodějka zatímco se upravuje v zrcadle ve svém pokoji, jako jo mohla by si sice zajít do kouoelny, ale kdyby narazila na nějakou živou bytost asi by to nedopadlo nejlépe, ale ani to nebyl důvod proč se ji nikam nechtělo neboť ji přepadla pochmurná nálada a to z jednoho prostého důvodů a tím není nic menšího než škola čar a kouzel v Bradavicích kam za necelé dvě hodiny pojede. Člověku asi přijde divné že se na toto místo netěší, no to má taky své vysvětlení a dokonce rovnou dvě. Tím prvním je to že poprvé bude v Bradavicích bez svých přátel nebo rodiny neboť Jak Harry, tak Ron s Hermionou budou první dva měsíce školy lítat po ministerstvech aby byly oslavováni a popřípadě pomohly svědčit při zatýkání zbylých smrtijedů. A to ji neskutečně štve.....jako už zase oni tři si budou létat po světě a ona bude zase sama trčet ve škole, jako jo má tam Nevila, Lenku a další kamarády, ale čert je vem nebude to prostě ono. A pak je tu ještě důvod druhý a ten ji možná žere ještě víc neboť sama neví co s tím bude dělat neboť už teď se svým přátelům nemůže podívat do očí k vůli tomu co se stalo. A tak se stalo že naše odvážná Nebelvírka lhala své rodině neboť se bála že se někdo dozví že se během minulého roku zblýžila s jedním klukem který si ji taky jen tak během bitvy našel políbil ji a řekl ji že ji miluje. Nic by na tom nebylo špatného, dokonce by to i někomu mohlo přijít romantické......jenže to byl průser velikosti Hagrida neboť mladá dívka už je zadaná a taky je tu jeden nepatrný problém a to ten že chlapec, který jí vyznal lásku nosí zeleno stříbrnou kravatu a je taky nejlepší přítel Draca Malfoye. No dobře tak jsou to problémy dva, ale na to se kašle neboť tak jako tak kdyby se to nikdo z její rodiny nebo nedej Merline přátel dozvěděl bylo by to hotový peklo a jak lvice tak had by měly po srandě a že jí spolu zažili za ten rok spoustu neboť její hadí společník pro zábavu žil a nenašel se den kdy by nevymyslel nějakou mudlovinu při které by oba dva přišli na jiné myšlenky.
A teď tu stojí naproti své rodině kterou opět na deset dlouhých měsíců opustí aby si mohla dodělat vzdělání pod dohledem nové ředitelky Minervy McGonagalové. Připravená?? Ptá se Molly, matka mladé čarodějky.
A čarodějka měla chuť říci ne, říci že nikam nejede a jít se zahrabat do svého pokoje neboť tušila že tenhle rok bude náročný ve všech směrech, ale přece jenom ji moudrý klóbrc nezařadil pro srandu kentaurům že ano. A tak odpověděla z hrdě vypnutou hrudí a odhodláním, které jí výdrží asi další hodinu než bude před vlakem. Ano jsem, jsem připravená. A tak Ginny zahájila svou cestu, po které ji budeme následovat.
ČTEŠ
Zakázána láska
FanficCo se stane když hrdá lvice podlehne šarmantnímu hadovi?? Je možné aby předsudky, které mezi kolejemi trvají už staletí byly zbořeny?