Ofisin dizaynı daha bugün bitmişti ve bizde hemen bugün başlayacaktık işe. Tam evden çıkıyordum ki bide baktım ki uraz bey ve arabası evimin önünde ben şok demeyeceğim çünkü diyordu zaten gelip alırım diye. Dışarı çıktım binanın katlarına göz gezdireyim derken baktım ki bakmaz olaydım üç tane yaşlı teyze pencereden diğer pencereye bakarak dedikodu ediyorlardı. Uraz bey de bi onlara bi bana bakıp sırıtıyordu salak herif!
Uraz bey in yanına gittim ve
"niye geldiniz uraz bey ben istememiştim gelmenizi" dedim ve teyzeleri göstererek "teyzeler bize bakıyor sayenizde!"
"Olsun." Dedi ve omuz silkerek arabasına bindi ve bana seslendi:
"Hadi ama iki saat seni bekleyemem"
sanki ben bekle diyorum gerizekalı ya! İç sesime 'beni sal' deyip mecburen arabaya bindim. Yol boyunca hiç konuşmamıştım o da birşey dememişti zaten yeni ofise geldiğimizde arabadan ilk uraz bey indi ben inmek istemiyordum ama uraz bey gelip kapımı açtı ve "kapınızı da açtığıma göre ofisimize teşrif edermisiniz hanımefendi?!"
"Ben sizi kapımı açın diye beklemedim ayrıca dalmışım geldiğimizi farketmedim."
"Tamam hadi gidelim de bi an önce işe başlayalım." Dedi.
"Tamam uraz bey." Dedim ve kendi odama gittim. Dekoru güzeldi tam da benim zevkim masaya geçip dosyaları inceledim imzalanması gereken kağıtları imzaladım saatler geçmesine rağmen işim henüz bitmişti ve ben yorgunluktan ölüyordum odamı kilitleyip anahtarımı cebime attım ve uraz bey' in odasının yolunu tuttum. Dört oda ve bit koridoru aştıktan sonra nihayet odasına gelebilmiştim. Hayır yani güya ikimizindi bu ofis iki oda olması gereken yerde dört tane oda vardı ne gerek değil mi?
Kapıyı tıkladım "geel!" Sesini duyduktan sonra içeri girdim."Uraz bey benim işlerim bitti çıkabilir miyim? Ve bu ofis ikimizin değil mi neden bu kadar çok oda var buraya gelicem diye kaç odanın yanından geçtim!"
"Çıkabilirsin. Ve evet ikimizin çok oda olması kötü mü oldu uzak mı kaldın bana? İstersen benim odama masa ve sandalye getirelim benimle birlikte çalış ha nasıl fikir?"
Ey allahım sapık adam ya resmen!
"Yok uraz bey böylesi daha iyi. Neyse ben çıkıyorum iyi akşamlar."
"İyi akşamlar güzelim."
Güzelim deyince içim bi şey oldu ya amaan ne şey olucak ya öylesine olmuştur o hemen kötü kötü şeyler düşünme ebru!
Bölüm kısa oldu evet ama daha uzun yazmaya çalışıcam inşallah.
Vote ve yorum bekliyorum. please ;)Oylayan ve yorum yapan herkese 😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suddenly
General FictionEbru annesini babası yüzünden kaybetmişti.. babası ise kızının yanında olmayıp metresiyle yaşıyordu ebru ise hayatından bıkmıştı babası bi yana bir de patronu vardı uzun zamandır peşini bırakmayan ama en küçük hatasında burnundan getiren.. iyi okum...