ofisten çok hızlı ve bir o kadar da hızlı bir şekilde dışarı çıkmıştım ama nereye gidecektim ki? lunapark ' a gitsem? olmaz. kapalıdır şimdi. ımm başka? başka? nereye gidebilirim ki? ah buldum! en iyisi sahile gitmek. şuan iç cadde' den geçiyordum birkaç adım ilerideki ara sokaktan içeri girdim ve doğruca sahile geçtim. cebimden ilk önce kulaklığımı çıkardım ardından da telefonumu tabi. telefonu sessizden normale çevirip tuş kilidini açtıktan sonra birden bissürü bildirim geldi uraz bey aramıştı ve birçok kez mesaj atmıştı. ofisten haber vermeden çıktığım için merak edip kızmış olabilirdi veya sadece merak etmiştir amaan ne diyorum ben ya tabiki de kızmıştır of banane ya onca şeyi yapmadan önce düşünecekti beni alâkadar etmez artık. tam yirmi iki defa aramış, on yedi tane de mesaj atmıştı. merak etmiştim acaba ne yazdı diye. hemen mesajlarıma girdim ve ilk mesajdan başladım okumaya..
1-nerdesin?
2-ebru nereye gittin? niye haber vermedin?
3-sana diyorum ya baksana mesajlara!
4-bana bak kızım bunun hıncını çok fena çıkarırım bak!ahahah biraz daha merak etsin. nihahaha cevap vermeyeceğim işte inadım inat! neyse diğer mesajları okuyayım bari..
5-nerde olduğuna dair konum at gelip alayım seni.
6-e hadi kızım atsana konum! bekliyorum.
7-istersen yarın at ben beklerim sıkıntı yok.
8-sinirlerim zıplıyo bak!
9-ebru bak gelirsem oraya bugün olanların daha fazlasını yaparım bilesin!amaniiin ay çok korktum!aynısını yapacakmış hah! kıçımın kıyısı!
sen kim köpek beni benden izinsiz öpersin yada başka birşey yaparsın? yapamazsın. ama yapardı neden mi? Çünkü bugün olanları biliyorsunuz zaten öpmüştü beni hıyar herif gene aynısını, bir benzerini yapabilir, yada daha da ileriye gidebilirdi ondan beklerdim yani beklenmeyecek şey değil yani.10-bak eninde sonunda bulucam seni kesin tahmin ettiğim yerdesin ya lunapark yada sahil ..
zınkk sahil mi dedi o?! ya bulursa? işte şimdi korkmuştum.
ve bunlar gibi yani bunlara benzer içerikte mesajlar atmıştı şöyle bi göz gezdirmiştim ama hepsini okumaya üşenmiştim doğrusu. şimdi diyeceksiniz on taneyi okudun da yedi taneyi mi okuyamadın? ama ben böyle üşengeç biriyim. uraz bey i de mesajlarını da beynimin bir kenarına atıp kulaklığımı kulağıma taktım ve telefonumdan en sevdiğim şarkılardan biri olan onur can özcan yaramızda kalsın' ı açtım ve dinlemeye başladım. şarkıyı dinlerken yürümeye devam ettim ama çok yorulmuştum. etrafıma bakındım bir bank bulurum umuduyla sonra oradaki ağaçların arasından izlediğimi hissettim biri vardı yani orda. adımlarımı hızlandırıp ilerideki bank' a gidip oturdum denizi izlerken müziğin bittiğini anladım ve hemen telefonumu açıp müziği değiştirdim. bu sefer emir can iğrek- aç bağrını açtım ve dinlemeye devam ettim. tam telefonu cebime atarken telefon titredi. alıp tuş kilidini açtım yine bir mesaj gelmişti uraz bey den gelmesini beklerken yüzümü ekşittim bu farklı bir numaraydı. hemen açıp baktım mesaja şöyle diyordu:gönderen:
isimsiz-hemen beni az önce gördüğün ağacın oraya gel.
bende hemen yazdım. cevap verdim yani.
alıcı:
isimsiz-kimsin?
hemen mesaj gelmişti.gönderen:
isimsiz
-kim olduğumu şimdilik bilmene gerek yok. dediğim yere gel. yeter.
of allahım ya kimdi acaba? çok merak etmiştim valla. oturduğum banktan kalkıp az önce onu gördüğüm ağaca doğru ilerledim öyle hızlı yürüyordum ki az daha taşa takılıp yere düşüyordum kendimi tutmasaydım. ağacın önüne geldiğimde kalp atışlarım hızlanmıştı. ağacın aşağıya sarkmış olan birkaç dalını kenara ittirip geçeyim derken bir çoktan beni kolumdan çekmişti kendine doğru..
nasıl buldunuz bu bölümü?
fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz😊beğeniyormusunuz kitabımı merak ettim düşüncelerinizi söylermisiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suddenly
General FictionEbru annesini babası yüzünden kaybetmişti.. babası ise kızının yanında olmayıp metresiyle yaşıyordu ebru ise hayatından bıkmıştı babası bi yana bir de patronu vardı uzun zamandır peşini bırakmayan ama en küçük hatasında burnundan getiren.. iyi okum...