Cesta Na Hřbitov #1

1.9K 197 32
                                    

18:10
Snapee: Pottere! Kde se loudáte?!

18:13
Harry Potter: No, Padma mi říkala, že jí Seamus říkal že mu Lenka říkala že jí to řekl Neville a tomu to řekla Hermiona a té to řekli Fred s Georgem a těm to řekl Dean, že prý mám vzkázat že hrají na schovku :)

18:14
Snapee: - _- a jak si to jako představujete, co?! Já vás mám na starost a vy si tady v Godrikově dole děláte co se vám zlíbí!

18:15
Harry Potter: Před pikolou za pikolou, nikdo nesmí stát!

18:17
Snapee: Pottere! Okamžitě mě budete poslouchat, nebo to požaluju vašemu otci!

18:17
Harry Potter:  °_°

18:18
Snapee: Teda ehm... Pokračujeme v cestě!

18:19
Ron Weasley: Mám Lenku! Je schovaná za tou cihlovou zdí!

18:20
Lenka Láskorádová: Ach jo...

18:21
Fred Weasley: Mám Padmu! Je schovaná za tím vysokým sloupem.... Odkdy má sloup plášť? Padmo proč jsi schovaná pod tím pláštěm? Proč má sloup taky vlasy? Fuj, ty jsou ale mastné... Počkat....

18:22
Snapee: Už vám to došlo, Weasley?! A vy, slečno Patilová laskavě pusťte můj hábit a jděte si svou cestou!

18:23
Draco Malfoy: Říkal tady někdo mastné vlasy? V nabídce mám suchý šampon pro absorpci přebytečného mazu a pro osvěžení vlasů, dále také hloubkově čistící šampon pro normální až mastné vlasy....

18:24
Snapee: Děkuji pane Malfoyi, ale to snad nebude ani nutné

18:25
Ron Weasley: Už vím co Snapeovi koupím na nározky xd

Uživatel Harry Potter nastavil/a přezdívku uživatele Snapee na ❤️chůva Snape❤️

18:25
Hermiona Granger: Bože, Neville se ztratil!

18:26
️Chůva Snape❤️: Já tam s vámi nikdy nedojdu -_-

Harry Potter - Facebook - Messenger - ChatKde žijí příběhy. Začni objevovat