Help!

4K 318 9
                                    

                     14:25                                                                                 Harry Potter: Pomoc! Jsme s Cho v Prasinkách a očividně tady nechce být!                                                              
                    14:26                                                                           Ginny Weasley: Možná, kdybys zahodil ten mobil..                                               14:28                                                                                   Harry Potter: Blázníš? Mého přítele?                                                                     14:29                                                                                     Draco Malfoy: Mobilofil 😂                                                                                      14:30                                                                               Harry Potter: Kde je vlastně Ron?                                                                          14:31                                                                                   Ginny Weasley: Někde po hradě chytá wifinu                                                     14:32                                                                                        Harry Potter: A Hermiona?                                                                                   14:33                                                                                   Ginny Weasley: Ta je někde s Dracem                                                                   14:34                                                                                        Neville Longbottom: To nemáte nic lepšího na práci než když jste s holkama, sedět na mobilu?                        
                 14:35                                                                                         Harry Potter: Ne!                                                                                  To se líbí uživateli Draco Malfoy                                                                        14:35                                                                                         Draco Malfoy: Ne!                                                                                 To se líbí uživateli Harry Potter                                                                          14:36                                                                                  Ginny Weasley: Já na to nemám..



Takže..první popisek ke kapitole...moc bych vám chtěla poděkovat k votes a komentřům a zhlédnutím..moc si toho vážím, protože 1 400 shlédnutí, OMG lidi? Takže děkuji..jak jste si někteří z vás mohli všimnout, pár knížek jsem z mého profilu vymazala..chystám další "Chat" knížku a nechci mít tolik knih na práci..Jo a podívejte se na mou novou knížku Just Slytherin girl? ..díky :*                                                                                                                                                                 

Harry Potter - Facebook - Messenger - ChatKde žijí příběhy. Začni objevovat