Všichni tady válí!

4.3K 349 24
                                    

Sorry, ale ten gif jsem tady prostě dát musela :'D

                   14:36                                                                                     Dolores Umbridge: Brumbále, je čas abyste vypadl z Bradavic a já zaujmu vaše místo!                                  
                   14:37                                                                                     Harry Potter: Jak říkámachrm ánkěp ej serolod                           To se líbí uživateli Severus Snape a dalším 452 lidem                                    14:38                                                                                      Dolores Umbridge: Severusi?! Jak můžete? A Pottere? Zastavte se potom u mě v kabinetu..                    
                  14:38                                                                                   Severus Snape:  *Ukazuje prostředníček*                                                           14:39                                                                                  Dolores Umbridge: Cože?!                                                                                     14:40                                                                                     Hermiona Granger: Snape teda válí!!                                                                  14:41                                                                                        Harry Potter: kde je ten Ron? Pořád chytá Wifinu?                                           14:42                                                                                    Hermiona Granger: Ne..ta achrm mu vzala mobil!                                            14:44                                                                                  Harry Potter: Hermiono..ty teda jedeš!                                 

Harry Potter - Facebook - Messenger - ChatKde žijí příběhy. Začni objevovat