7.července

5 0 0
                                    

,,Ahoj teto!" zakřičela jsem a běžela tetě naproti k autu s koňským přívozem. ,,Tak ráda tě zase vidím Stephany!" objala mě. ,,Kláro? Co tady děláš?!" všimnul si tety táta a úplně se se mu rozzářil obličej. ,,Přijela jsem trénovat tvojí dceru na závody a ustájit si tu u vás svého koně." usmála se teta. ,,Ty jsi úžasná!" objal táta tetu.
Pomohla jsem tetě s věcma. Potom se teta šla ubytovat a já jsem se mezitím šla postarat o jejího koníka Romea. Je to ryzák. Hrozně krásný a hodný. Potom jsem šla za tetou.
  ,,Zítra začneme s tréninkem. Uděláme trénink v terénu, nejlépe někde na kraji lesa z přírodních překážek. Pro koně i pro tebe to bude docela posilnění. A půjdeme dopoledne na ty překážky a odpoledne ještě na vyjížďku. Na dobru kondičku." naplánovala teta náš společný zítřejší první trénink. Zvedla jsem se, že už tedy půjdu. ,,Počkej! Ještě jedna věc." zastavila mě teta. ,,Zítra přijede nájemník, co si tu chce ustájit koně. Je to kluk asi tak starej jako ty se svým haflingem. Je to syn mého známého. Běž to říct tátovi, ať mu uděláš radost." usmála se na mě teta.
  ,,Tati? Zítra přijede jeden kluk starý asi jako já se svým koněm, chce si ho tu ustájit. A když stojí ustájení u nás 4 000,- za měsíc, tak pokud dobře počítám, se Zuzkou za ty naše tři nájemníky to je měsíčně 12 000." řekla jsem šťastně. Táta se zarazil. ,,To jako vážně?" rozzářil se mu obličej. ,,To jako vážně." zasmála jsem se. ,,Ty jsi tak úžasná Stephany!" objal mě. ,,To ne já, to teta." pošeptala jsem mu do ucha a dala mu pusu na tvář. ,,Jedu se Zuzkou a Manon do lesa na vyjížďku, možná pojede i Lucy a teta. Tak za hodinku a půl jsme zpátky. Pa tati. A nezapomeň dojít za tetou a poděkovat jí!"

MalfoKde žijí příběhy. Začni objevovat