50 1 0
                                    

M'n wekker ging het was 7u weer zo een stomme dag als alle andere ik moest weer naar school. Mijn moeder riep me: Sarah, kom je eten! Ik kleedde me om en ging gaan ontbijten. Ik was klaar met ontbijten en ik zag dat het 8u was tijd voor naar school te gaan.

Ik zat op de bus en moest denken aan gisteren meende mijn vriendin echt wat ze zij of was het gewoon iets dat ze zei omdat ze kwaad was? Het was pauze en het was bijgelegd met mijn vriendin daar stond weer dat meisje die me elke dag pestte ik kon haar niet uitstaan, ik passeerde langs haar en hoorde de dingen die ze zei: hoer, loop maar langs mij met je sletvriendinnen, zo ben jij stoer hè, dik wijf! Ik moest haar wel negeren of ik deed iets waar ik spijt van zou krijgen.

Op de bus dacht ik na over de dingen dat Bianca (het meisje dat me pest) zei. Thuis was er niemand thuis ik ging op mijn kamer liggen en begon te denken over de dingen dat Bianca zei ik begon te huilen en ik viel opeens in slaap.

Mijn ouders hadden gisteravond een telefoontje gehad van mijn school ze hadden gehoord wat Bianca allemaal zei tegen mij. De volgende ochtend vroegen ze aan mij wat er allemaal gaande was. Ik vertelde hun alles over de woorden dat ze allemaal zei. (S=Sarah m=mama p=papa D=directeur van de school)

S: vroeger was Bianca mijn beste vriendin maar we hebben een grote ruzie gehad en toen begon ze te schelden en ik heb het nooit meer bijgelegd.

M: welke woorden zei ze allemaal?

S: slet z'n hoer en ze zei dat ik stoer doe en dik wijf enzo.

Ik moest zelf beginnen huilen toen ik erover begon

D: dat zijn wel erge woorden.

P: heeft ze je ooit echt pijn gedaan?

S: nee alleen aan mijn hart. En op Facebook had ik een foto van de klas geplaatst en ik had haar eruit geknipt, en die moeder van Bianca die heeft daarop gereageerd en ze was superboos enal ze heeft gedreigd met allemaal dingen enzo!

M: dat wist ik niet.

Ik had het haar niet vertelt voor haar niet ongerust te maken natuurlijk.

Toen we even hadden gepraat ging de directeur weg en ik ging gaan slapen want ik was moe van al dat praten!

Men ouders gingen ook slapen.

Toen ik de volgende ochtend beneden kwam waren mijn ouders aan het kijken voor een andere school, ze zeiden: het is nu toch het einde van het jaar dus het geeft geen nut dat ik je nu al verander van school dus we veranderen je volgend jaar pas.

Ik begon tegen hun te roepen en zei: (s= Sarah p=papa m=mama)

S: ik wil niet naar een andere school hier zijn mijn vrienden!

M: maar dat is het beste voor jou.

S: nee dat is alleen het beste voor jullie!

P: Sarah wees eens rustig.

Ik pakte mijn boekentas en ging kwaad de deur uit naar school!

I'm fineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu