26 1 2
                                    

Het was 1 september dus ik moest naar die nieuwe school, ik had echt geen zin in die nieuwe school maar ik probeerde er het beste ervan te maken. Ik ging gaan en ontbijten en de school had gebeld voor te vragen of ik alsjeblieft toch nog terug naar de oude school ga, dat Bianca ook is veranderd, ze is verhuist zelfs. Mijn moeder heeft heel duidelijk gezegd dat we nooit meer naar die school gaan.

*een kwartiertje later*

Toen ik op school kwam keek ik rond naar alle leerlingen die daar staat en na eventjes rondkijken fleurde mijn gezicht door 2 dingen op:

1. Er zijn hier heel veel leerlingen van vroeger bij lijnopzichter school waar ik redelijk goed mee overeenkwam.

2. Er loopt hier een superleuke jongen rond!

Toen ik op de speelplaats kwam ging de bel, ik wist helemaal niet waar ik naartoe moest dus ik heb me aan een rij aangesloten.

Het was misschien een nieuwe school maar de lessen waren even saai als anders.

*2u later*

(Het is pauze)

Toen ik op de speelplaats kwam dacht ik dat ik misschien eens naar iemand zou kunnen gaan die vroeger bij mij op school zat, dus ik ging ervoor en ging naar een meisje dat vroeger bij mij op school zat.(S=Sarah v= vriendin van vroeger op school)

S: hallo ik ben nieuw hier op school en jij bent een van men vroegere klasgenoten.

V: ja leuk voor u hè

Ik vroeg me af waarom ze zo kort deed tegen mij, misschien is het gewoon omdat het zo lang geleden is.

S: mag ik bij jullie staan, want ik ken niemand anders?

V: denk je nu echt dat je bij onze meidengroep kan, kijk nou eens naar jezelf wij zijn leuker dan dat!

Ik liep gewoon weg en ik had zin om te huilen maar ik hield me in ik wou me niet voor schut zetten, ook al heb ik dat juist gedaan.ik ging maar ergens alleen op een bankje zitten en rondkijken.

Toen er opeens een jongen op me af kwam stappen en zei: 'je moet je niks van hun aantrekken die groep die denkt dat ze alles zijn.' Ik begon te blozen. De bel ging, terug les,ik kon nu in de juiste rij gaan staan want de juf had het me in de les getoond waar ik moest staan.

*Middagpauze*

In de les hadden ik en die leuke jongen heel de tijd briefjes naar elkaar geschreven hij zij dat hij mij leuk vind, ik zei dat ik hem ook leuk vind maar na 1u nog niet verliefd kan worden en het graag langzaam wil doen want al mijn relaties lopen altijd slecht ten einde.

Nu moest Lucas ( de naam van die leuke jongen) de meester helpen met iets in de klas dus we konden niet samen praten en er waren nog kinderen van vroeger dus ik dacht misschien kan ik dan eens bij hun proberen misschien zijn zij wel lief tegen mij. (S=Sarah j= jongens van vroeger op school)

S: hoi, ik ben hier nieuw en ik ken jullie van vroeger op school dus ik dacht ik zeg even hoi.

1e j: ja hoi

Ze keken niet zo geïnteresseerd, eigenlijk keken ze niet eens naar mij ze keken naar de lucht (ik weet zelf niet waarom).

S: naar wat kijken jullie?

2e j: wij kijken naar de lucht en waarom stel je zoveel vragen?

Ik dacht bij mezelf ik heb nog maar 1 vraag gesteld en ik vraag al veel, dus ik zal maar beter weg gaan. Is echt iedereen hier zo stom tegen mij.

*5 voor 4u*

Yes de bel ging ik kon eindelijk naar huis, die leuke jongen wou nog iets tegen mij zeggen maar ik liep gewoon door ik wou mijn bus niet missen.

Toen ik thuis kwam was het al 5u 30 (er was een ongeval gebeurt dus we stonden een uur in de file) dus het eten stond al klaar ik heb gegeten en ben direct in mijn bed gekropen ik was zo moe van de eerste schooldag.

I'm fineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu