Ik werd wakker het was al 7 u 50, ik ging me snel gaan klaarmaken toen men moeder voor men deur stond en ze vroeg gaat het wel?ik had geen zin om te antwoorden en liep gewoon door. Ik vertrok naar school zonder een woord te zeggen. Ik kwam op school aan en zocht Lucas ik vond hem niet, hij zal toch niet thuisgebleven zijn. Toen ging de bel en ik ging met een teleurgesteld gezicht naar de rij, toen ik Lucas de schoolpoort door zag lopen,mijn mondhoeken gingen meteen omhoog. We hadden het eerste uurtje samen, ik zei nog voor we de klas binnengingen 'ik ben blij dat je er bent.'. De eerste twee uurtjes waren gedaan dus ik ging maar naar de speelplaats en ging helemaal alleen op een bankje zitten, toen zag ik Lucas op me af stappen. ( s: Sarah, L: Lucas)
S: hoi zoals ik daarnet al zei ik ben blij dat je er bent, wat je me gisteren vertelde heeft me echt geraakt ik wist niet dat die meisjes jou ook....
Maar toen kwamen die meisjes toe. ( s en L weten jullie al, m 1: meisje 1, m 2:meisje 2, m 3: meisje 3)
M1: de twee sulletjes bij elkaar amai wat passen jullie goed samen!
Zei ze lachend.
L: Sarah is geen sul!
M3: amai meneertje pakt het nog op voor haar!
M2: je praat niet zo tegen ons dit zal je boeten!
Ze trok de boekentas van Sarah haar rug en gooide al haar boeken in een natte plas.
M1: nu zijn jullie stil hé!
L: dat doe je niet!
M2: ik zou maar zwijgen als ik van jou was!
En ze liep weg, met haar handtas stootte ze tegen Lucas zijn gezicht.
L: het spijt me ik had beter niks gezegd
S: dat heeft niet je kan er niks aan doen.
Zei ik met een bibberende stem.
L: gaat het?
En de bel ging, hij hielp me nog met men boeken op te rapen en we gingen elk naar onze les. Ik heb hem van heel de dag niet meer gezien want ik moest taken in de klas doen, ik vroeg me heel de tijd af hoe het zou zijn buiten bij hem, zouden ze weer bij hem zijn? Het was het einde van de dag ik fietste naar huis en ik lette niet op de baan omdat ik ermee inzat en ik hoorde een auto tuten maar ik was te laat.....