10.Bölüm" İki evetle uğurluyoruz."

763 59 1
                                    

Ve işte genconun düğünüüüüüüüüü...

Tabiki de ilk önce kim ne giymiş ona bakalım ki bu benim en sevdiğim iştir.

Aylin: önü kısa arkası uzun straplez bir elbise şahsen Ayline bayağa bir yakışan kırmızı renkte. Ayakkabıları siyah ve çok zarif çantası ise küçük ama kendini belli eden türden.

Tilki: Siyah ceketi ve siyah pantolonunu çok açık mavi bir gömlekle takım yapmayı tercih etmiş. Siyah ayakkabılarının bağcıkları ise lacivert e tabi koyu bir lacivert.

Duru: Pembe tek kollu karakık bir elbise ve kendi kadar tatlı beyaz çiçekli ayakkabılarıyla harika gözüküyor.

Savaş: Savaşımızın lacivert takımını ise nedense pembe bir papyon süslüyor.

Diğerlerini siz hayal edersiniz artık...

Bu arada düğün kafede gerçi siz bunu Tilkinin "Kafeyi boyamaya gitmiyoruz Aylin" cümlesinden anlamıssınızdır.

Tilki: Vay vay kafeyi ne güzel yapmışlar dimi Savaş.

Savaş: Tabi abi kim yardım etti.

Tilki: İki gündür kafeye yardıma diye çıkıp buraya gelip tıkındığını bilmesem inanıcam ama işte.

Neyse biz gelin ve damadın yanına gidelim.

Zeynep: Meltem abla çok güzel olmuşsunda şeyyy...

Meltem: Ney Zeynepciğim.

Zeynep: Siyah gelinlik ilk defa görüyorum da.

Meltem: İlahi Zeynep.

EE iyide çocuğa açıklama yapmadım şahsen bende ilk defa görüyorum.

Levent: O zor günlerden sonra mutluluk da iyi geldi haa.

İsyan: Tabi iyi gelir abi.

Kanatsız: Pasta kesseydik bari.

İsyan: Kanatsız haklı yani.

Kanatsız: Acıktık biz sanki.

Ohh be sonunda biri pasta dedi ya e benim de canım çekti.

Neyse neyse Nikah memuru geliyorrrr.

Nikah Memuru: Siz .... oglu Levent .....,  ...... kızı Meltem.....'yı karılığa kabul ediyormusunuz?

Levent: Evet , yes, da her dilden yani.

Nikah memuru: Siz.... kızı Meltem....., ....... oğlu Levent .....'yı kocalığa kabul ediyor musunuz?

Meltem: Ne desem acaba?

Levent: Meltem saçmalama.

Meltem: Bende evet diyorum iki evetle uğurluyoruz.

Tilki: Ah ne komik ne komik.

Aylin: Bozma espriyi Tilki.

Nikah memuru: Bende sizleri karı koca ilan ediyorum.

Aylin- Duru- Sevgi- Çağla- Zeynep- Reyhan: Bas bas bas bas.

EE şahsen ben hala esprideyim Meltem seni Allah kahretmesin yapılacak şey mi o ya.

Bu çok noktalı düğünden sonra herkese iyi geceler...

SBSV'nin kurgusunda bunların baba adları ve soyadları var o yüzden ben bir baba ismi ve soyismi uydurmadım.

Okuyan herkese teşekkürler okuyup beğenenler oylarsa sevinirim. ;) <3

Sana Bir Sır VereceğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin