Bu bölümü okuyan herkese ithaf ediyorum. Umarım bu yeni yılda dilediğiniz bazı şeylere kavuşma fırsatı bulabilirsiniz. 2019 herkese sağlık,mutluluk,huzur ve aşk getirsin. Bu ficinde sonuna geldik. Güzel bir şekilde bitirmek istiyorum. Sonda yine kısa bir konuşma yapacağım. Keyifli okumalar.
"Beyde oyyamak idtiyoyum."
Baek kocasına kızgın bakışlar atarak oğluna döndü.
"Bu tür oyunlar için daha çok küçüksün Chanhyun. Büyüdüğün zaman oynayabilirsin."
"Ama beyde idtiyoyum."
"Ahh, neden cimdiriyorsun Baek?"
Chanyeol oynadığı oyundan gözlerini bir an bile olsun ayırmadan konuşmaya devam ediyordu. Chanhyun henüz bir buçuk yaşında olsada her şeyi yapmak istiyordu. Baekhyun'un kızgın bakışlarını görünce oyununa ara verdi.
"Baban haklı Chanhyun. Büyüdüğün zaman oynayabilirsin."
O sırada ekranda beliren game over yazısıyla Chanyeol kısa bir küfür savurdu. Oyuna ara vermişti ama durdurmayı unutmuştu.
"Şizi öydüyeni buyucam ve iytikam ayıcam." Deyip ağlamaya başlayan Chanhyun tanıştıkları ilk zamanı anımsatmıştı.
Baekhyun yüzündeki tebessümle eşine ve oğluna baktı. Ailesini seviyordu. Hemde çok seviyordu.
"Sizi seviyorum, ailem."
Chanhyun minicik kollarını iki babasına da uzattı ve onlara sarıldı. Chanyeol huzurla gülümsedi.
"Bende seviyorum, Baek. İkinizi de çok seviyorum. Mutlu yıllar."
"Mutlu yıllar, Chanyeol."
Bölüm Sonu.Evet bu ficimiz de burada bitti. Aslında bu fici başından beri test amaçlı yazıyordum. Emek verdiğim In The Blood: A Novel fici bile bu kadar okunmadı. İnsanlar kalitesiz şeyler okumayı seviyor. Bu fici yazarken hiç emek vermedim. Saatlerimi harcamadım ya da yazmaktan parmaklarım ağrımadı. Emek verilmeyen şeyler anladım ki daha fazla değer görüyor. Yinede bunu kendi gözlerimle görmek istedim. Saçma sapan ve emeksiz bir fic olsada eğlendim. Sonundan da gayet memnunum. Hepinize mutlu yıllar. Sevdiklerinize bol bol sarılın ve öpün. Ben öyle yapacağım. Hepinize kucak dolusu sevgiler... 💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game Over / ChanBaek Texting
HumorEkranda beliren "Game Over" yazısına sinirle bakıyordum. PcyBunnyeollie kimse onu bulacak ve intikamımı alacaktım. Başlangıç: 9 Kasım Cuma, 2018 6.45 p.m. Bitiş: 31 Aralık Pazartesi, 2018 6.50 p.m. Tüm hakları PuppyBaekYeollie'nin saçmalıklarına ait...