Ten moment, kiedy do rozmowy wcinasz żart z internetu.

1.4K 36 15
                                    

Steve

-Kochanie, wiesz gdzie mój długopis?- zapytał Steve rozglądając się po mieszkaniu.

-Od tego się zaczyna, bo patrz, jak nie masz długopisu to nie masz notatek, jak nie masz notatek nie uczysz się, jak się nie uczysz oblewasz, oblanie to brak dyplomu, brak dyplomu to brak pracy, brak pracy to brak pieniędzy, brak pieniędzy to brak jedzenia, jak nie masz co jeść to robisz się kościsty,  jak robisz się kościsty to jesteś brzydki, jak jesteś brzydki to nikt cię nie pokocha, jak nikt cię nie pokocha to nie będzie małżeństwa, brak małżeństwa to brak dzieci, brak dzieci równa się jednoznacznie samotności, samotność to depresja, depresja to choroba a choroba to śmierć. Więc dlaczego zgubiłeś długopis?

-To było dziwne, ale dzięki za radę. Nie zgubię długopisu bo się znalazł.- odszedł z uśmiechem na twarzy.

Bucky

-Bucky, chcesz usłyszeć fajny tekst, który znalazłam w internecie?- powiedziałaś do Buckiego, który miał nadzieję na spokojne oglądanie meczu.

-No dobrze, mów.- powiedział podnosząc się do pozycji siedzącej.

- Dzieci mówią do mamy teksty typu: Chce mi się jeść, zimno mi, Mogę...?, Gdzie jesteś?, Spytasz taty?, Chcę obejrzeć..., A on mnie bijeee,  Kiedy idziemy?  A czemu..?, Dlaczego nie mogę?, Gorąco mi. A co mówią do taty? - Gdzie jest mama?.

- I jak, podoba ci się?- zapytałaś podekscytowana

- Jeśli tak ma wyglądać nasza przyszłość, to tak, podoba mi się.- zaśmiał się z twojej zażenowanej miny.

Peter

- Kobieto, odłóż ten telefon, musimy zrobić projekt na zakończenie roku z biologii. Jak dalej nic nie będziesz robić to nie zdamy!

- A tak w ogóle to o czym jest ten projekt?

- O kobiecie i mężczyźnie. Musimy opisać cechy szczególne i takie podobne duperele.

- To znalazłam idealny opis mężczyzny, przeczytać ci?

- No ok.

- Facet. Osobnik płci męskiej, przedstawiciel rasy ułomnej. Gatunek posiada kilka odmian, jednak wszystkie odznaczają się tymi samymi cechami. Główne cechy osobników to: szowinizm, wtórny debilizm, niedorozwój, kobieciarz, erotoman, gawędziarz,marzyciel. Większość mózgu zajmują płaty odpowiedzialne za seks i egoizm. Uwielbia snuć intrygi, barwić historie, mydlić oczy, udawać macho i bohatera. Cecha szczególna: doskonały kłamczuch. Myśli w kategoriach "ja, ja,ja". Nie potrafi o siebie zadbać. Pozostawiony bez opieki, gatunek uległby samodegradacji. Nieczuły i niemoralny. Zepsuty. W królestwie zwierząt zauważalne podobieństwo do muła i osła. Generalnie po prostu świnia.- Popatrzyłaś na Petera, który płakał ze śmiechu.

- Jak chcesz, możemy tak napisać, wtedy na pewno dostaniemy szóstki.

Thor

- Nudzi mi się.- Powiedział Thor kładąc głowę na twoich kolanach.

- Daj kartkę i długopis coś ci napiszę.- Wykonał od razu twoje polecenie.

Skończyłaś pisać i dałaś mu kartkę z kilkoma zdaniami.

- Teraz przeczytaj na głos wszystkie zdania.

- To jest w kocie. To jest ten kot. To jest sposób na kota. To jest każdy kot. Ten kot ma łapy. Kot ma pół łapy. Za pół minuty kot. Kot ma zajęcia jutro. - Skończył czytać tekst z kartki- Te zdania nie mają sensu.

-Teraz przeczytaj trzecie słowo w każdym zdaniu.- Próbowałaś nie okazać tego, że śmieszy cię ta sytuacja.

- W, Ten, Sposób, Każdy, Głupi, Ma, Pół, Minuty, Zajęcia.- Popatrzył na ciebie, a ty wybuchnęłaś śmiechem, którym po chwili zaraziłaś Thora.

Avengers - preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz