Petang tu,mereka semua dah nak balik asrama.Apa lagi memang sibuk nak mampus lar diorang semua duk simpan baju dalam beg.
Jimin tu duk simpan baju tetiba..
Jimin : WOIH!!!! BABI KAU LIPAS!! MAK!!!!~
Kyungmin yang tengah main phone sambil minum air tadi terkejut sampai jatuh phone dia.
Kyungmin : Kau dah kenapa ni?
Jimin : Kau ni tanya tanya pulak.Cepat lar tolong aku matikan lipas mabuk tu..!!
Kyungmin : Hahahaha tak sangka ada gangster yang takut lipas.Apa cer....Tetiba lipas tadi terbang,masuk dalam baju Jimin.Jimin pun apa lagi..melompat lompat macam beruk.
Jimin : Kyungmin !!!!!!!! Ah!!!!
Kyungmin : Hahahaha..jap aku tolong.Kyungmin pun bingkas bangun lalu berjalan ke arah monyet tu.Actually,Kyungmin pun takut jugak lipas but tak de lar sampai jadi macam sorang tu.Melompat sana melompat sini.
Jimin : Weih..tolong..
Kyungmin : Kau ni..jangan melompat.macam mana aku nak tolong kau kalau kau tak duk diam.Tetiba time Kyungmin nak tolong tu,kaki Kyungmin terbeleot pulak.Maka,dia pun jatuh sambil menolak badan Jimin sekali.Cantik landing dia,tepat atas katil dan paling cantik,Kyungmin berada di top and Jimin ada di bottom.
Tetiba,ada pulak manusia ni datang ketuk pintu bilik diorang 2 kali and terus terjah masuk bilik tu.Manusia tu familiar sangat..mana lar tak familiar budak nama Felix tu kot.Yang mulut longkang terr..
Felix pun terkejut nak mampus.Mana lar tak terkejut dengan kedudukkan member 2 orang tu.Sekali pandang sebijik macam diorang 2 orang tu tengah berkiss and soft sex..ada ke jenis sex tu? IDK
Felix : Wow!! Cepatnya korang...
Kyungmin dan Jimin sama sama terkejut.
? : Apa yang yang cepat?
? : Tu lar,apa yang cepat?Semua kawan diorang yang lain pun ada.Mamposs..Semua masuk bilik diorang.
Lily : Oh my darling! Dah besar dah korang~
Zack : Tu lar..dah besar dah anak kita tu..
Kimie : Giler doh korang..bapak cepat..
Felix : Tu lar..sorry ganggu..teruskan.Dah jom keluar..Weih korang kalau nak buat tu,cepat sikit sebab bas nak bertolak.
Kimie : And for Jimin,ada sorang pelajar senior tu pelawa kau naik kereta dia.So,aku fikir baik kau naik dengan dia.Kang kalau naik bas tak pasal pasal ada banjir muntah.Kyungmin pun bingkas bangun.
Kyungmin : Siapa budak senior tu?
Kimie : Entah..aku lupa nama dia.Nanti kau teman lar budak Jimin jumpa budak tu.
Kyungmin : Ok *risau
Jimin : Pasal tadi tu,kitorang tak ada buat something pun.
Felix : Lex lar..aku tahu kau malu nak cakap..
Jimin : Eh betul lar..tadi ada lipas
Felix : Hmm dah buat nak salahkan lipas pulak..Jimin dah bengang but Kyungmin peluk dia sebelum dia meletup.Felix apa lagi dah pecut lari lar.Takut kena dengan Jimin Si panas baran tu.
Kyungmin : Dah jom siap.Lepas ni aku nak hantar kau.
Jimin : Ok Kyungmin.. *smileDah siap bersiap tu,Kyungmin dan Jimin berjalan ke tempat parking kereta di mana dah ada seseorang senior menunggu Jimin.
Jimin : Hmm mana dia?
Kyungmin : Tu lar..
? : Hai..Mereka berdua berpaling ke belakang.
Kyungmin : Kau? *marah.
? : Ye..aku Krys
Jimin : Kyungmin,kau kenal dia ke?
Kyungmin : Dah..Jom ikut aku naik bas.Tak payah naik dia.Jom
Jimin : Tapi...Kyungmin menarik tangan Jimin ke arah bas.Krys memandang mereka berdua sambil tersenyum.
Di tepi bas,
Jimin : Emm Kyungmin.Kenapa kau macam marah je dekat senior tadi tu?
Kyungmin : Kau jangan nak dekat dengan budak tu.Ingat..Dia tu bahaya untuk kau.Aku tak nak jadi apa apa dekat kau.
Jimin : Tak..tapi..apa yang dah jadi actually?
Kyungmin : Hmm tu tak penting.Yang penting sekarang ni,kau kena ingat kau jangan nak dekat or kawan dengan dia.Promise?
Jimin : Promise..
Kyungmin : Ok now..Aku nak kau makan ubat ni.Ubat ni boleh buat kau okey bila naik bas ni.Kawan aku dah pernah guna.
Jimin : Siapa kawan kau tu?
Kyungmin : Adalah.Dah,makan ni.Jimin pun dah makan tu.Diorang pun naik lar bas.Dalam perjalanan tu,Jimin tidur je kerja.Tu sebab effect dari ubat pening tu.Kyungmin pulak asyik membelai rambut dan tangan Jimin.Kawan diorang kat belakang tu dah macam apa dah duk bergosip and berbisik pasal diorang tu.
Dah sampai universiti,mereka semua keluar dari bas berebut rebut.Macam lar bas tu ada timing nak meletup.Kyungmin dan Jimin keluar perlahan lahan sebab tak nak kasi Jimin pening.
Kimie sebagai roommate Jimin membantu bawak beg Jimin tu.Mereka bertiga ke bilik Jimin.
Kimie : Kau tinggal je budak tu kat sini.Aku boleh jaga.Kau gi lar rehat lu.Kesian kau dari tadi tak tidur sebab duk jaga mamat ni.
Kyungmin : Oh okey.Kau jaga tau.
Kimie : Ye...aku jaga
Kyungmin : Jaga tau
Kimie : Ish budak ni! Kang aku lepuk kau ngan kerusi ni baru tau!! Ye aku jaga bahalol!!!
Kyungmin : HeheheKyungmin pun keluar.Kimie pulak nak sambung tidur jugak.Tetiba,
Kyungmin : Weih,apa kata aku bawak Jimin and jadi roommate aku..
Kimie : Aduih kau ni..serabut aku..Ye lar..Nah,bawak anak kau ni.Gi main jauh jauh..
Kyungmin : Dia bukan anak aku.Dia isteri aku.
Kimie : Arh!! Lantak kau lar..Berani kau cakap kat aku macam tu.Cer kau cakap macam tu dekat Felix..
Kyungmin : Hehehe..
Kimie : Tak berani lar tu..Kyungmin pun mengangkat Jimin.Jimin memang dah tidur mampus.Kyungmin pun letakkan isteri dia tu atas katil dia kat bilik dia tu.
Kyungmin pulak dah tak pakai baju.Bukan sebab nak rogol budak tu.But dia nak mandi.Tetiba,Jimin terbangun dari tidur.
Jimin : Kyungmin,kenapa aku kat bilik kau ni?
Kyungmin : Mulai sekarang,kau tinggal dalam bilik aku.
Jimin : Why?
Kyungmin : Sebab kau dah jadi wife aku.
Jimin : Banyak kau wife..Dah lar,aku nak masuk bilik aku.Jimin pun keluar dari bilik Kyungmin.Dia ke bilik dia.And..
Jimin : Kau lagi?
Krys : Hai..
Jimin : Kenapa kau dalam bilik aku ni?
Krys : Aku mintak untuk pindah kat sini sebab nak jimatkan penggunaan bilik.Sebab kau kan nak pindah bilik Kyungmin. So,aku pindah lar bilik ni.Kyungmin pun baru datang sebab nak pakai seluar pendek tadi.Takkan nak keluar dengan berbalut kain je.
Kyungmin : Apahal ni Jimin?
Jimin : Tuh..
Kyungmin : Kau!!
Jimin : Tak pe lar..lagi pun aku kan kat bilik kau..
Kyungmin : Kau jangan nak kacau Jimin!!!
Krys : I dont care..kau dengar kan
Kyungmin : Kau..!!Jimin menarik Kyungmin ke bilik Kyungmin sebelum ada pergaduhan nanti.Jimin masih lagi dalam keadaan bingung.Apa yang dah jadi?
Kyungmin pun sama. Apa yang budak gila tu nak dari dia? Kenapa dia muncul lagi? Kenapa dia tak berhenti lagi kacau hidup aku?
Mereka pun buat lar hal masing masing.Kyungmin gi mandi.Jimin pulak main phone,dengar and nyanyi lagu serendipity..Memang sesuai sangat lar tu..Penyanyi dia pun Jimin..Kau pun Jimin..Terbaeq..suara pulak sebijik nak sama dengan suara merdu Jimin tu..Setuju tak suara Jimin (BTS) merdu gilerrrr ? Sampai nak cair hati ni..? HUHU~~~
~ BERSAMBUNG ~
********
Hey..readers..author nak bagi tahu watak Krys,Kyungmin jadi bencikan dia sebab dia rasa sebab Krys lah dia jadi macam tak percayakan Minhyeun waktu tu..Diorang pun mula bermusuh antara satu sama lain..
YOU ARE READING
SIBLING 2
Romance[COMPLETE] Kisah ini mengisahkan seorang lelaki bernama Kyungmin yang amat sedih dengan pemergian kekasih hatinya yang bernama Minhyeun.Dia amat berpegang kepada janjinya bahawa dia tidak akan bersama orang lain dan akan setia pada yang satu.Akan te...