Beberapa tahun kemudian,Jimin dan yang lain lain dah habis belajar.Semua mulakan hidup masing masing.
Kyungmin pun dah bekerja di sebuah syarikat.Dia bekerja apa?? Pelakon..ye pelakon..
Jimin bekerja sebagai model.Walaupun berlainan tempat kerja,Kyungmin akan selalu mengambil dan menghantar Jimin pergi kerja.
Semuanya aman pada mulanya sehinggalah kedatangan model baru di tempat kerja Jimin.
Dah tahu dah kan siapa??
Ye Krys..
Di tempat kerja,
Jimin berjalan ke bilik pertukaran pakaian sebab dah habis pengambaran.Dia pun salin lar baju biasa.
Dia pun keluar dari tempat kerja.Time keluar tu tetiba dia terlanggar seseorang lelaki nih.
Jimin : So..Sorry...
Lelaki tu angkat muka.
Jimin : Kr..Krys..
Krys : Eh tak sangka kita berjumpa lagi,Jimin..
Jimin : Ah..ok..Jimin pun nak pergi dari situ tapi tangan dia ditarik.
Jimin : Kenapa nih?
Krys : Nak pergi mana?
Jimin : Balik lar..
Krys : Nak aku hantar kan?
Jimin : Tak pe lar..
Krys : Jom lar..
Jimin : Tak payah lah!!Jimin pun larikan diri ke lobi bangunan tempat kerja dia tu.Nasib Kyungmin dah ada tengah menunggu depan lobi tu.
Krys : Tak pe..kali ni kau boleh terlepas..Hari lain aku takkan lepaskan kau,Jimin. *evil smile
Kyungmin dan Jimin bertolak ke rumah Jimin sebab nak hantar Jimin balik.Sepanjang perjalanan tu,Jimin diam macam dalam ketakutan.
Kyungmin : Kau okey tak nih?
Jimin tak dengar.
Kyungmin : Jimin..jimin!!
Jimin : Ouh hah kenapa?
Kyungmin : Kau okey tak nih?
Jimin : Okey je..
Kyungmin : Baik kau cerita sekarang.
Jimin : Hmm..Krys..
Kyungmin : Kenapa dengan Krys? Dia kacau kau ke?
Jimin : Dia tu..tetiba kerja dekat tempat kerja aku.
Kyungmin : What?!! Bahaya nih..Kau tak payah kerja kat situ lagi lar..
Jimin : Memang nak buat macam tu tapi aku ada kontrak lagi dengan syarikat tu.Kang keluar macam tu je makin banyak problem yang jadi.
Kyungmin : Aduh macam mana nih..
Jimin : Tak pe lar..Aku boleh jaga diri aku.
Kyungmin : Tapi..aku risaukan kau..
Jimin : Tak pe..Diorang pun baliklah.
Keesokan harinya,
Kyungmin ingin keluar dari rumah sebab nak gi hantar Jimin ke tempat kerja.
Tiba tiba,ada seorang perempuan yang berada betul betul di hadapan rumah tu.
Kyungmin : Hmm awak siapa ye?
Perempuan tu : Saya June.
Kyungmin : Emm kenapa ye?
June : Boleh tak awak hantarkan saya pergi hospital? Mak saya sakit kat sana.So,saya nak melawat dia tapi tiada pengangkutan pulak..
Kyungmin : Ouh.. Okey..
June : Thank youMereka berdua pun bertolak ke rumah Jimin..
Di hadapan rumah Jimin,
Jimin berdiri di hadapan rumahnya sebab nak menunggu Kyungmin.
Tak lama tu,Kyungmin pun sampai.Jimin memasang muka pelik sebab kenapa ada perempuan dekat dalam kereta Kyungmin.
Jimin pun masuk ke dalam kereta di bahagian belakang sebab June duduk di bahagian depan.
Dalam perjalanan nak pergi hantar June ke hospital,
June : Thank you tau..
Kyungmin : Tak pe lar,June.
YOU ARE READING
SIBLING 2
Romance[COMPLETE] Kisah ini mengisahkan seorang lelaki bernama Kyungmin yang amat sedih dengan pemergian kekasih hatinya yang bernama Minhyeun.Dia amat berpegang kepada janjinya bahawa dia tidak akan bersama orang lain dan akan setia pada yang satu.Akan te...