SELAM SELAM :d YENİ BÖLÜM :d elimde 3 bölüm var. istediğim okunmaya ulaşınca yb atıcam. lütfen yorum atın. çünkü sizin yorumlarınıza göre yazacağım bölümleri. neyse fazla uzatmadan bölüme geçeyim.
Ve kapı! Hiç bu kadar heyecanlanmamıştım daha önce...
Gale ne kadar değişmiş.. Yanındaki kadın karısı olmalı. Ve sanırım Aerica yaşlarında bir erkek çocuğu... Biz çocuk yapmayacağız diyen bize bak.. Hemen Gale'e sarıldım. ''Hoşgeldin canım...'' ''Hoşbulduk kuzen!!'' Bugün bu ikinci oluyor...
Ve sonunda Gale yanındakileri tanıttı. Ashton oğlu 13 yaşında. Melissa eşi.
Biz 20 yıl önce ormanda dolaşan çocuk evlenmiş ve çocuğu vardı... Sanki ben çok farklıydım da sanki. Benim 2 tane vardı hemde. Ve ben onun en büyük düşmanıyla (!) evlenmiştim!!
Dalıp misafirleri unutmak böyle bir şey olsa gerek...
''E nasıl gidiyor?'' ''2 tane çocuğum ve bir fırıncı kocam var hoş bundan hiç şikayetçi değilim ama... Sence nasıl geçiyor olabilir?''
''Sen çok değişmişsin Katniss..'' Nasıl değişmek yani?'' '' Yani... O eski savaşçı kız yok karşımda. Tam ev annesi olmuşsun '' '' E heralde 15 yıldır evliyiz yani. :D''
''Sahi siz nasıl evlendiniz? Ben hala bilmiyorum..'' ''Bizim yanımızda olsaydın bilirdin.'' ''Hemen de laf sok zaten :D'' ''Hem buraya taşınacağız zaten.'' ''NE?!?!?!!!!'' ''Evet buraya taşınıyoruz!''
Bu bugün duyduğun en iyi şeydi...
Ve sonunda akşam oldu. Çocuklar geldi. ''Hoşgeldiniz çocuklar. Beni takip edin size birini tanıştıracağım.'' Çocuklar kendi aralarında kim acaba diye konuşuyorlardı.
''İşte bu arkadaşım, çok yakın arkadaşım Gale. Bu Ackley 10 yaşında. Bu Aerica 13 yaşında. Selam dediler ikisi birlikte ve Gale onlara her zaman ki gülümsemesinden attı. Ve ben Ackley'in pastasını getirmeye gittim. Üzerinde alaycı kuş resmi olan bir pastaydı. Hep birlikte ''İYİKİ DOĞDUN'' şarkısını söylüyorduk. Ve ilk defa ailecek bu kadar bir aradaydık.
YAZAR NOTU ŞEYSİ:
Arkadaşlar lütfen arkadaşlarınıza önerin ve kütüphanenize ekleyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFTER PANEM
FanfictionPanem'den sonra Katniss ve Peeta'nın yaşamı, çocukları ve yeni Panem...