Saat gecenin 3'ü, sigaramı yakmış ve karanlık odamın penceresinden dışarıya doğru bakmaktayım.Camlar soğuktan buğulanmış,odamın loşluğu çehremi camda yansıtıyor.İçimde ki gücün varlığına doğru bir iz ararken,kendimi çehreme odaklanmış buluyorum camın üzerinde.Hafifçe yanan sokak lambaları göz bebeklerimin yansıması gibi davranıyor.Kulaklarımda ağır bir uğultu var ,ilk zamanlarında bu sesleri anlayamama rağmen gün geçtikçe daha da netleştiğini fark etmeye başladım. Seslerin tekrar ettiği bir şey var sürekli olarak: Kan akıcak! Bir türlü anlayamıyorum,dinlemek istemiyorum ama biliyorum ki yanlız değilim.Bu sesler beni bir yerlere yönlendiriyor;hiç bilmediğim,görmediğim farklı boyutlara.Gücü hissediyorum.. Karanlığın gücünü tam içimde hissediyorum;hayır bu kötülük değil,karanlık her zaman kötü değildir.Yanlızca enerjinin bu boyutta kana dönüştüğü yüksek bir akım sadece.Evet kan akıcak,bedenimden hemde! Damarlarımı küflü,daha önce başka bir bedene saplanmış bir bıçakla kesicem.Evet bu bıçağın hikayesini biliyorum,ağır iniltilerin altında,şehvetle bedene saplanmış ve yıllarca saklanmış bir bıçak.Evet bunu ben ona yaptım,ben başından beri yapmam gereken şeyi, şimdi yapıcam. Bu bir adanma olucak,o ruha tekrar sahip olabilmek için, ne yapmam gerekiyorsa yapıcam.O ruhu yeniden bedenlendirmek için direkt olarak şeytanın kendisinden bu gücü dileyeceğim çünkü o bedeni kaybettiğimde aynı amaç içindeydim.
O bıçak masamın üstünde sağ tarafımda duruyordu. Gözlerim bıçağa odaklandı ve sağ elim onu almak için uzandı. Bıçağı hafifçe elime aldım ve sapından sıkıca tutmaya başladım.Tek kelime ile mükemmel bir an. Kanım akıcak,hem de çok akıcak ki bu sayede yüksek enerjilere kapılarını açabileyim. Bu eski bir ayin; Kan ayini, derin ve sessiz, karanlığın tam ortasında, yanlızca yüceler ile beraber , tam bir ahenk içinde yapılacak yüksek bir ayin. Yeniden bedenlenmeyi sağlamak için bir o kadar kendimden tüketmek zorundayım fakat bunu yapmadan önce bu bıçağın hikayesinden biraz bahsetmek istiyorum çünkü sizde artık bu lanetin tam ortasındasınız,bu karanlığın içerisine bunu okumaya başladıktan sonra siz de dahil oldunuz. Bu satırlar normal satırlar değil, kanlı ellerin ve yaşanmış hikayelerin birebir kendisinden alınan ve birçoklarınında buna benzer hikayeler yaşama ihtimali olan hikaye serileri. Bunları paylaşıyorum çünkü ; Gelecek ve geçmiş arasında sıkışan siz insanoğlu, hırslarınızın ve isteklerinizin esiri olarak doğan, küçük bir kan pıhtısından yaratılan siz alçak insanlar,kendinizi bilmez bir şekilde , anlayamadığınız şeyleri yok etmek istediniz. Anlayamadığınız şeylere burnunuzu soktunuz.Kan hiçbir zaman akmayı kesmedi. Tarih dediğiniz şey kandan ibaret değil mi ? Atalarınız,sizden önce gelenler kan dökmedi mi ? Ve sanıyor musunuz ki bu kan son bulucak. Nesiller boyunca sizler , kan dökmeye hep devam ediceksiniz...
Yıllar önce, bir kadına aşık oldum. Onu öylesine seviyordum ki, ona tapıyordum. Tapmaktan da öte, onun saçlarıyla ve sesleriyle , gözleriyle ve dudaklarıyla derin bir bağlantı kurmuştum. Durmak bilmez nefsim , bir başka güzel bedenin esiri olmuştu. Ben bundan zevk alıyordum,öyle bir güç veriyordu ki bana,sanki onun esiri değilde , o benim esirimdi. Metafiziksel çalışmalarım,Öte dünyalar ile olan bağlantılarım bazı şeyleri zorlaştırmaya başladı. Her yaptığım öte dünya çalışmasında gelen ruhlar ve bedenler beni tüketme aşamasına getirmişti. Bilgim artmaya başlamış ama enerjim tükenmek üzereydi. Bir gece , karanlık bir gecede, bu taptığım kadınla delicesine bir ilişkiye girmek üzereydim,aslında bu bir planın bir parçasıydı; bedensel bağlanma, kısacası enerji kaynaklarının çoğaltılması, bir nevi yeni bir enerji kaynağı. Evet o aslında bir kurbandı,Onun enerjisinden faydalanıcaktım ve biliyordum ki en yüksek enerji ilişki sırasında meydana çıkar ve buna kanda dahil olursa eğer işte o zaman ayin tam olarak yerine gelicekti ve iki beden bütünleşecekti...
Saat gecenin 3'ü , karşımda çırılçıplak, inanılmaz güzellikte bir beden var.Şehvetle ona yaklaştım ve dudaklarım onun dudaklarının bir parçası olmaya başladı ve bedenimde onun bedeninin.. Enerji yükseliyor,bedenler bütünleşmeye başlamış, Auralar inanılmaz derecede renk değiştirmeye başlamıştı. Sanki enerjisel bir fırtına kopmak üzereydi ve ne olduysa tam bu anda oldu; 13 Aralık 2018, komidinin üzerinde duran bıçağı aldım ve tam cinsel everest'e ulaşmak üzereyken,şehvetle, karşımda iniltilere boğulmuş,terler içinde, kıvranan inanılmaz bedenin tam kalbine bıçağı sapladım.Bir anda karanlıklar çoğaldı;sesler karıştı;uğultular çoğaldı, bayılmak üzereydim. Karşımda dikilen inanılmaz bir varlık gördüm, kendime inanamadım,halende inanamıyorum.Ayin tamamlanmıştı ama anlaşmada kurbanın ölmesi yoktu sadece kan akıcaktı fakat ben hırsıma dayanamamış ve tam kalbinden , o bıçağı sokmuştum. Karanlık , solan bedenden ayrılan ruh ile beni sonsuza kadar bağladı, sonsuz enerji kaynağım olmuştu ama öte dünyadan, bu da demek oluyordu ki: Kan akıcak ..
===== 1.BÖLÜMÜN SONU =====
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Güçler
TerrorUYARI!! Bu kitap ileri seviyede tehlikeli olaylar içermektedir. Başlamadan önce derin bir nefes almanız ve karanlık bir ortamda bulunmamanızı tavsiye ederiz çünkü "Karanlık Güçler" in sahip olduğu en değerli şey karanlıktır.