Eşik

10 0 0
                                    

Hadi çabuk olun! hemen onu hastaneye kaldırmalıyız yoksa kan kaybından ölücek. Gözlerimi zar zor açabiliyordum,bütün vücudum uyuşmuş bir halde yerdeki tozlu tahtaları seyrederken buldum kendimi. En yakın arkadaşlarımdan biri nasıl olduysa bu vakitte evime gelmiş ve ambulansı aramıştı beni kurtarmak için . Titriyordum! sanki gerçeklik ve hayal arasında sıkışmış bir halde, gerçekliğe tutunabilmek için mücadele ederken gözlerimi vücuduma doğru zar zor çevirdim ve kan dolu evin tabanını gördüm, her yer lanet olası kanımla doluydu ve ben halen yaşıyordum.Beni hafifçe sedye üzerine alarak evden aşağı indirdiler. Artık daha fazla takatim kalmamış ve bilincimi kaybettim.

Gözlerimi açtığımda,bir hastane odasında buldum kendimi. Yanımda ise arkadaşım. Her yanı aydınlık odanın içinde , sol tarafımda duran küçük bir vazo dikkatimi çekti. Rengi kahverengi ve kırmızı renkli çiçek işlemeleri vardı üzerinde. Heyy! Sonunda uyandın, gerçekten çok korktum öleceksin diye. İyi misin?  nasıl hissediyorsun  ? Gözlerimi hafifçe sağ tarafımda duran arkadaşıma doğru çevirip hafif bir şekilde Evet dedim.Güçlükle nefes aldığımı fark ettim ve boğazım gerçekten kurumuştu , biraz su istedim ondan. Hislerim çok değişkendi ve bu hale nasıl geldiğimi hatırlamaya çalıştım, aslında şuan benim ölü olmam lazımdı fakat neden ölmemiştim. Gecenin bir yarısında , arkadaşım bana neden gelmişti ve evin alt tarafına sakladığım ceset halen orada mıydı ? Bilmiyorum, şuan hiçbir şey bilmiyorum. En son damarlarımda ki kanı, yüce karanlıkta ki adam için feda ederken hatırlıyorum kendimi. Bana o bedeni yeniden canlandırmak için söz vermişti,kendimi sevdiğim kadının yaşaması için feda edicektim. Ona yeni bir hayat bahşedebilmek için fakat neden olmadı . Bir anda şok geçirmeye başladım,kalbimin hızı yavaşladı ve ben şoka girmeye başladım. Her şey uğulduyordu,kulaklarım! olamaz,felaket bir şekilde titremeye başladım. Uğultular ve karanlık arasında kendimi sanki başka bir boyutta,  dört tarafı karanlık ve loş bir odada bir sandalyenin üzerinde otururken buldum.Ayak sesleri duyuyordum ve bir anda kapı açıldı. İçeri uzun boylu , gözleri sarımsı fakat iyi derecede parlayan,her yanı siyah bir adam girdi.Sanki bir ayinden çıkmış gibiydi.Kendimi onun gözlerine bakmaktan alıkoyamıyordum. Usulca kalın sesiyle bana seslendi: Heyy! Sen! Halen ölmedin bunu biliyorsun değil mi ? Çünkü buna ben izin vermedim pislik! Halen benim emellerimi gerçekleştirmek için yaşamak zorundasın.Yüce karanlık,sahip olmak istediğin o ölmüş fahişeyle beraber ruhlarını mühürledi. Artık istesen de onu geri getiremiyeceksin. Sen artık benim kanlı ellerimin bir kölesisin. Sesler yankılar şeklinde beynime naklolmaya başladı. İstemsizce zihnime işleniyordu. Sanki bir sesten öte telepatik veriler topluluğu gibi , istemsizce gelen şeylerdi ama biliyordum sadece benim hayal ürünüm olamaz ve bilmeden çok büyük olayların içine dalmıştım. Boka battığımı çoktan anlamıştım ama bu kadar olabileceğini bilemezdim. Karanlık bazen ihtişamlı gelir bizlere,hırslarımızla ve isteklerimizde hareket ettiğimizde ama bir an ruhumuz olduğunu fark ettiğimizde, anladığımız tek şey onun bir sahibi olduğudur ve artık benimde bir sahibim vardı. 

Bir ay sonra ölmeden hastaneden çıkmayı başardım.Tarih 15 Ağustos 2018 , saat sabahın 7'si. Arkadaşım sağ kolumdan  destekleyerek arabasına götürdü beni. Bir an durup etrafıma baktım ve karanlık silüetler gördüm etrafımda dolaşan. Ben onları fark ettiğimde bir anda uzaklaştılar oradan.Nereye bakıyorsun hadi bin  şu arabaya. Dikkatimi tekrar toparlayıp arabaya bindim. Belli bir süre arkadaşım onun evinde kalmam için bana ısrar  etti ve bende kabul ettim. Gün geçtikçe daha iyiye gittiğimi fark ettim.  Bir hafta sonra hem bedensel hemde ruhsal olarak çok iyiydim. Bir gece yarısı , o adam tekrar geldi ve artık yapmam gereken bazı şeylerin olduğunu eğer bunu yapmazsam, elimden sahip olduğum her şeyi alacağını ve ilk olarak evinde kaldığım arkadaşımdan başlayacağını söyledi. Ben de buna engel olmak için ne yapmam lazım dedim. Gidip bizim belirlediğimiz bir mezarı açıp, içinde  yatan kadının çürümüş bedeninden bir parça alıp arkadaşının yatağının altına koyacaksın.Üstüne de yüce efendilerimizden birinin ismini yazıcaksın. Korkunçtu,ama bir kere bunu ben başlatmıştım.Kanlı ellerim bu sefer başkalarının hayatını yok edicekti. Ne için mi? Bir hiç ..



===== 2.Bölüm Sonu ====


Karanlık GüçlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin