"ΟΧΙ,ΟΧΙ...ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ..ΔΕ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ?!"Ειπα στον Noah τσαντισμενη.
"Ηρεμησε κεκακι δεν ειναι τοσο ασχημα τα πραγματα"Μου απαντησε ο Noah εχοντας ενα βλεμα αγελαδας.
"Συνειδητοποιεις τι λες;"Τον ρωτησα και το κεφαλι μου ηταν ετοιμο να εκραγει.
Να σας εξηγησω τωρα τι εχει γινει...
*Flashback*(δεκα λεπτα νωριτερα)
Ανοιξα τη πορτα και αυτο που αντικρισα δε το περιμενα...
Ειδα τον αδερφο μου με μια τεραστια κουτα στα χερια και απο πισω του,ειδα τους δυο καινουργιους καθηγητες μου κρατοντας ο καθενας μια κουτα επισης.
Για μια στιγμη το μυαλο μου ειχε θολωσει προσπαθοντας να καταλαβω τη κατασταση.
"Πριγκιπισσα μπορεις να μου παρεις τη κουτα απο τα χερια,εχω να φερω κι αλλες απο το αμαξι" Μου ειπε ο αδερφος μου διακοπτοντας με απο τις σκεψεις μου.
"Τι?Εε..ναι"Απαντησα και πλησιασα τον αδερφο μου καθως επιασα τη κουτα και την αφησα στη τραπεζαρια ενω ο Noah πηρε τις κουτες απο τα χερια του κυριου Stephen και του κυριου Sivan δινοντας τους ενα χαμογελο.
*Εnd of the flashback*
Και καπως ετσι βρισκομαι εδω και 10 λεπτα στο δωματιο μου μαζι με τον Noah και κλαιω τον πονο μου.
"Απο ολους τους μεταναστες της Κορεας και απο ολους τους καθηγητες του κοσμου επρεπε να τυχουν αυτοι οι δυο?"Ρωτησα τον Noah καθως κολλησα τη πλατη μου στη ντουλαπα μου και κατεβαινα προς τα κατω ως που ο πισινος μου να ακουμπησει το κρυο πατωμα.
"Τι να σου πω,εμενα παντως δε μου κακοπεφτει η ιδεα να μενω στο ιδιο σπιτι με τον κυριο Sivan"Ειπε ο Noah εχοντας ενα πονηρο χαμογελο κολλημενο στα χειλη του.
Με το που το ακουσα αυτο πηρα το κοντινοτερο μαξιλαρι και του το πεταξα.
"Καλα ντε μια κουβεντα ειπα"Ειπε ο Noah και τοποθετησε το μαξιλαρι ξανα στο κρεβατι μου ενω ειχε ακομα αυτο το ηλιθιο χαμογελο στα χειλη του.
***
Ηταν η ωρα για φαγητο και ακομα δεν ειχα ξεπερασει το γεγονος οτι οι καθηγητες μου μενουν στο ιδιο σπιτι με μενα.
Δεν θελω να εμφανιστω να φαμε ολοι μαζι,αυτο που θελω τωρα ειναι να ηρεμησω.
Ο Noah εδω και 20 λεπτα κανει μπανιο και-
"Κεκακι"και απο οτι φαινεται μολις βγηκε.
"Ελα"Απαντησα καθως ο Noah βγηκε φοροντας μονο μια πετσετα γυρω απο τη μεση του.
YOU ARE READING
My teacher is my brother's best friend •Completed•
HumorΗ Ευα ειναι ενα 17χρονο κοριτσι η οποια μενει με τον αδερφο της,Chris Park.Η Ευα και ο Chris ζουνε μονοι τους τα τελευταια 5 χρονια καθως οι γονεις τους πεθαναν σε ενα ατυχημα με αυτοκινητο αφηνοντας τους πισω μια τεραστια περιουσια,ενα πολυτελες σπ...