Chapter 2

1.3K 65 6
                                    

Οι πρωτες 3 περιοδοι τελειωσαν σχετικα γρηγορα.

Τωρα ειμαι στην 4η περιοδο και κανω χημεια με το κυριο Steven.Ειναι ενας απο τους καλους δασκαλους αλλα αυτο δε παυει να κανει το μαθημα του βαρετο.

Ναι ξερω,σαν φυτο δε θα επρεπε να βαριεμαι αλλα ειναι και αυτη η χημεια ..Στο λαιμο μου καθεται...

*RINGGG*

Ο ηχος της ελευθεριας

Καθως εβαζα τα βιβλια μου μεσα στη τσαντα μου για να βγω για διαλειμμα,εμφανιστηκε ο Νoah απο πισω μου αγκαλιαζοντας με και επειτα γαργαλοντας με.

"Noah σταματα,ασε με να μαζεψω" του ειπα καθως προσπαθουσα να συγκρατησω τα γελια μου.

Ο Noah συνεχισε να γελαει και να με γαργαλαει.

"Γκχ γκχ"ακουστηκε η φωνη του κυριου Steven απο πισω μας κανοντας εμενα να τρομαξω και τον Noah να σταματησει να με γαργαλαει.

"Νομιζω πως ηρθε η ωρα να βγειτε,τι λετε και εσεις οι ιδιοι;"Ρωτησε ο κυριος Steven καπως τσαντισμενος.

"Μαλιστα" απαντησαμε και οι δυο μαζι κατεβαζοντας τα κεφαλια μας και βγαινοντας εξω.

***
Ειχαμε βγει για διαλειμμα και θυμηθηκα πως ειναι η ωρα του φαγητου.Πηρα τον Noah απο το χερι και τον τραβηξα μεχρι την καφετερια.

"Αουτς με πονας αγαπη"μου φωναξε ο Noah χαχανιζοντας.

"Καλα,καλα αλλα παμε..Πειναω!"του απαντησα διχως να γυρισω να τον κοιταξω απο τη στιγμη που ειχα αφοσιωθει στο δρομο για την καφετερια.

Του αφησα το χερι και συνεχισα να περπαταω κοιταζοντας τα ποδια μου και ακουγοντας τον Noah να περπαταει απο πισω μου..Δεν προσεχα στο δρομο οσπου κουτουλισα πανω σε κατι..η σε καποιον..κανοντας με να πεσω στο πατωμα...

"Προσεχε που πηγαινεις!!"Μου φωναξε αυτο το κατι που χτυπησα πανω.

"Συγγνωμη.." Απαντησα και σηκωθηλα απο το πατωμα και αυτο που αντικρισα με εκανε να εχω ενα περιεργο αισθημα στο κατω μερος της κοιλιας και στο θωρακα μου..

Ηταν ψηλος,πολυ ψηλος....Ειχε καστανοξανθα μαλλια με ωραια χωριστρα..Ειχε γαλανα ματια στα οποια μπορουσες να βυθιστεις και να μην ξυπνησεις ποτε...Ειχε υπεροχες γωνιες στο προσωπο..Ηταν αρκετα γυμνασμενος καθως το ενα μονο του μπρατσο ηταν σαν το κεφαλι μου...Τωρα που ειπα μπρατσο..Φορουσε μια κοντομανικη μαυρη μπλουζα η οποια εκανε ορατα τα υπεροχα ταττουαζ που ειχε κανει στα χερια του καθως και καποια στο κομματι του λαιμου του...Και ενα κολλητο μαυρο τζιν που εκανε τα ποδια του να φαινονται τοσο γυμνασμενα...Ειχε διαφορα σκουλαρικια στα αυτια του..Αυτος αποκλειεται να ηταν μαθητης!

My teacher is my brother's best friend •Completed•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora