Last chapter

1.1K 57 4
                                    

*3 χρονια μετα*

Εγω και ο James παντρευτηκαμε οταν τελειωσα το λυκειο..Αποφασισα πως δεν θα πηγαινα πανεπιστημιο αντιθετως θα γινομουν μητερα.Μετακομισαμε με τον James πισω στην Κορεα οπου ζουσε καθως ο αδερφος μου μετακινησε τηνε ταιρια στην Κορεα επισης.Ο James δεν ειναι πια καθηγητης αλλα δουλευει στην εταιρια του αδερφου μου.

Ο αδερφος μου παντρευτηκε ενα μοντελο,αντρα,ναι δεν με ενοχλει που παντρευτηκε αντρα αν ειναι χαρουμενος.

Ο Noah και ο Troye παντρευτηκαν επισης και γυρισαν και αυτοι στην Κορεα και μενουμε ολοι στο ιδιο σπιτι το οποιο ειναι διπλασιο απο το παλιο.Επειδη δε μπορουσαν να κανουν παιδια,προφανως😂,υιοθετησαν ενα υπεροχο αγορακι και το ονομασαν Jackson,ευχομαι ο Jackson να ακολουθησει την πορεια του Troye γιατι αν κανει οτι κανει ο Νoah...Σωθηκαμε...

Σημερα ηταν τα γενεθλια μου και θα πηγαιναμε ολοι να φαμε σε ενα εστιατοριο αλλα τελικα δε μπορουνε ολοι δουλευουνε οποτε θα παω καπου μονη μου:(

***
Φορεσα αυτο και αποφασισα να παω σε ενα εστιατοριο να φαω..Κριμα που δεν θα μπορουσε να ερθει ο James ,ηθελα να του ανακοινωσω πως περιμενω το πρωτο μας παιδι.

Φορεσα αυτα👇

Φορεσα αυτα👇

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Αποφασισα να περπατησω ετσι και αρχισα να περπαταω ομως ηταν μια λαθος επιλογη γιατι εκει που περπατουσα εμφανιστηκε ενας τυπος με μαυρα ρουχα και μου εκλεισε το στομα καθως με εβαλε μεσα σε ενα αμαξι και καθισε πισω μαζι μου για να μου κλεισει το...

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Αποφασισα να περπατησω ετσι και αρχισα να περπαταω ομως ηταν μια λαθος επιλογη γιατι εκει που περπατουσα εμφανιστηκε ενας τυπος με μαυρα ρουχα και μου εκλεισε το στομα καθως με εβαλε μεσα σε ενα αμαξι και καθισε πισω μαζι μου για να μου κλεισει το στομα ενω ι οδηγος ξεκινησε.

ΠΑΕΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ,ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ

Με πηγαν σε μια παραλια οταν φταναμε εβγαλαν και οι δυο τις μασκες τους και ειδα πως ηταν ο Noah και ο αδερφος μου καθως μου εκανα νοημα απεναντι μου.

Γυρισα και αντικρισα τον James περικυκλομενο απο κερια και μια τουρτα που ελεγε happy birthday ενω διπλα του ηταν ο Troye και στα χερια του ο Jackson

Δακρυα αρχισαν να τρεχουν απο τα ματια μου καθως ετρεξα προς τον James και τον πηρα τη μεγαλυτερη αγκαλια που εχω δωσει ποτε.

Καθισα στα ποδια του καθως του ψυθιρισα

"Εχω να σου πω κατι "Του ειπα ενω τον ειδα να αγχωνεται.

"Πες μου"ειπε καθως στραβοκαταπιε.

Εγω απλα πηρα το χερι του και το τοποθετησα πανω στη κοιλια μου εκεινος με κοιταξε με γουρλωμενα τα ματια καθως αρχισε να δακρυζει.

Ολοι αρχισαν να χειροκροτουν και να φωναζουν συγχαρητηρια.

Ποιος θα το σκεφτοταν πως θα εφτανα 21 χρονων,θα ειχα παντρευτει τον δασκαλο μου και θα γινομουν μητερα.

Τελικα η ζωη παιζει μεγαλα παιχνιδια

_______________________________________

ΤΕΛΟΣΣΣΣ

Να ξερετε πως ειμαι πολυ χαρουμενη που τελειωσα αυτη την ιστορια και πραγματικα δεν το πιστευω.

Αυτο ηταν ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ κεφαλαιο αλλα επρεπε καπως να το τελειωσω και να καταλαβετε με λιγα λογια τι εγινε.

Να μου στειλετε μυνημα και να μου πειτε αν σας αρεσε,επισης αν θελετε να διορθωσω το γραψιμο μου για τις επομενες ιστοριες..Δεν θα διορθωσω αυτη την ιστορια ωστε να βλεπω τα παλια μου λαθη και ετσι να βελτιωνομαι.

Till next story😘

-Ευα

My teacher is my brother's best friend •Completed•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang