1 bolum

232 21 0
                                    

Ozgenin anlatimindan...
Gozlerimi zar-zor aciyordum. Sanki bir ağirlik cokmustu uzerime. Ayaklarim islakdi, saclarim? aman Tanrim... Soğuktan usuyordum. Ben tanimadiğim yerdeydim. Etrafa soyle bir baktiğimda her taraf kumsaldi, ağaclar ve deniz. Gozlerimden birer birer yaslar akmaya basladi. Tanrim annem nerde? Ben buraya nasil geldim? Buradan kurtulus yokmu? Ben burada olurum. Hic kimse yokmu?(bağirarak) Bir oraya bir buraya kosturuyodum. Insanliktan uzakdaydim. Nereye gideceyimi bile bilmeden kosuyordum.Artik hickirarak aliyordum. Yere cokdum. Sahip oldugum her sey elimden cikmisti. Arkadaslarim okulum, ailem, her sey. Burcu ile gecirdiyim anilar gozlerim onune geldi. Annemle yaptiğim eylenceler, onlari bir daha gormiyecektimmi?. Ben bunlari yasamak icin cok kucuyum.  Bir dakika ben buraya nasil geldim?.  Bir uyandim burdayim. Boyle seymi olur? Inanilmaz! Nolur bu bir ruya olsun. Korkunc amma ruya olsun. Denize yaklasarak.uzume su vurdum belki ayilirim. Yok tik yok. Ruya değil. Offf yeniden ağlamaya basladim. Arkadaslarim hep bana sulu goz derdi. Basima ufak kazalar gelse bile ağlardim. Amma bu hicde ufak kaza diyil. Resmen adadaydim. Yalniz basima. Daha hava aydinlanmamisti. Karanlikti amma cok yok. Burcuyla gecenin bir yarisi baktiğim filmler aklima geldi. Canima korku girdi. Ya basi kel, agzi buyuk, sumuklu insan burada olursa. Kendine gel Ozge bu nerden cikti. Oyle seyler filmlerde olur. Evet evet. Simdi annem gelcek beni uyandircak, ya da alarm sesi. Soz buradan kurtulum bir daha alarmin sesine kufur etmicem. Dusuncelere dalarken gozlerim kapaniyordu. Umarim kalktigimda burada olmarim.

Biliyorum kisa oldu amma soz uzun olucak diyer bolumler. Bir bolmu ben bir bolmu arkadasim yazicak.
Voteler ve yorumlar unudulmasin.
Opuyoruuuuz.;-* ;-*

Issiz adaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin