Flashback
Cetenin buyuyu
Bekleyelim hava karalsin. Sonra Metinin bitanecik kizini gotururuz.
X:Abi ya duyarlarsa...
Cetenin buyuyu; Iceri girer-girmez kizin agzina ilaci tikarsiniz, bagirmaya firsat bulamasin.
X;Tamam abi
Cetenin buyuyunun anlatimindan..
Metin ile biz cok eski bur arkadasiz.Hatta bizim babalarmiz bile eskiden arkadasdilar.Biz Universiteye birlikde gitmisdik. Sonra oyle bir seyler yapdi ki... Bu kan davasina donusdu. Bir gun benin kizim Metinin kiziyla okuldan cikarken.Araba kizima carpti.Ve oldu...Onun yuzunden hayatim karardi,karim benden ayrildi, isimden oldum. O gunden bir cete kurdum kendime. Ve bir amacim var Metinin ailesini mahv etmek. Isde o an geldi. Hadi hazir olun gidiyoruz.
Arka kapidan iceriye daldik. Odayi bulmamiz o kadarda zor olmadi.
Iceri gectik... "Ilaci koy agzina hemen". Artik bayilmisdi. Cocuklar kizi oylece kucaklarina alib arabaya koydular... Isimiz cokdu cunki daha sahile gitcektik. Kendi gemimize binib. Seyahete cikcakdik. Kizi bir adaya birakib, kendimiz seyahetimize devam edicekdik.
Flashback son...
Ozgenin anlatimindan...
Mal-mal oturmus oylece bakiyordum. Ben kesin burada deli olurum. Konusmayi unuturum.Son kez Burcuyla telefonda konusmusdum. Ondan sonra hiic kimseyle konusmadim. Cok merak ediyordum buraya nasil geldim. Beni perilermi getirdi. Yok ya. Hayda aciktim.Yiyecek bir seyler varmi. Muz falanmi yesem. Ayaga kalktim. Agaca tirpanmaya calisfim. Amma bu agaca nasil tirmanilir ki. Agaci oynatmaya calistim. Hah bir seyler okuyor. Hadi dus bakiyim. Oh nihayet. Bir tane muz dusdu.Bir saniyede bitirdim. Hic olmassa biraz kendime geldim. Aaaa arkadasim maymun bak gelmeee.Hayiiir (bagirarak). Maymun uzerime dogru gelmeye basliyordu Kacsam iyi olur.Bagirarak kosuyordum. Taaa adanin iclerine dogru. Sanarim atlattim. Oh nihayet sonunda. Aaa buralari hic gormemistim. Waao ne guzelmis...Agaclar ne kadar buyuk. Ilk baslarda buradan irkiliyordum.Cok korkuyordum amma sanarim gun gectikce buraya alisiyordum.Itiraf ediyi, aksamlar korkuyorum. Burada sag-saglim kalmama sukur etmeliyim. Filmdeyim sanarim bu ne ya?..... Benim hicmi cocuklarim olmicak? bekarmi olucem?!Hah maymunla evlenirsin(ic ses) Kes sesini igrenc ic ses.Allahim lutfen bana bir arkadas gelsin. Hic olmazsa yalniz olmeyeceyimi bilirim. Bu ne??? Ortaligi duman kapladi.Her taraf dumandi , ruzgar...Aksama sanarim firtina var. Lutfen olmasin.Korkarim yaaa.Bu neydo simdi?. demin ortalik yikikmiyordumu?Hic bir sey olmamis gibi sakinlik cokdu.Artik bu adanin her huyumu suyunu biliyordum.Arada sirada boyle huysuzluklari oluyordu.Ahh ne guzel ki kizim.Erkek olsaydim coktan sakallarim cikmisti. Hah ben bu adaya dusdukden sonrami sapiklasdim.Yoksa icimde bir sapik yatiyormuydu.?.Aksam dusuyordu.Uyusam iyi olur.Her ne kadar uyumaya calissamda.Adanin ta iclerinden ses geldi.Ayyy anne!!!Korkumdan titriyordum.
Uzaktan bir karanligin uzerime doru geldiyini gordum.
-Aaaa sen kimsin(bagirarak). Kac Ozge kaaac! basi kek sumuklu yaratik seni buldu sonunda. Durmadan kosuyordum amma nereye kadar bilmiyordum..Gittikce de suya giriyordum..Kosucak yer yok.Amma o insanmi benim yoturdugum yerde oturmus?, elleriyke basini tutuyordu."Sen kimsin burada ne ariyorsun?" diye fisildadim icimde