2 bolum

180 19 3
                                    

Ozgenin anlatimindan...

Kalktigimda evde olmam umuduyla kapattim gozlerimi . Simdi gozlerime gunes isildiyor. Amma hic kipirdamiyorum. Sanarim hala ayaklarim toprakda. Uyurken altima tahta gibi bir sey buldum ve onun uzerinde uyudum. Daha dogrusu uyumaya calistim. Korkuyorum. Sakin ol Ozge. Simdi 1.2.3 deyince gozlerimi acicam. Tamam. 1.2.3. Ahh burdayim. Delircem ya burdayim hala. Oooof? Ne yapmaliyim?, nereye gitmeliyim?. En onemlisi nasil geldim bilmiyorum. Ve hic bir fikrim yok!. Simdi sadece bir kosede oturmakdan baska bir sey yapamam. Amma yok ben oturamam. Ahhh one lan . Kafam gitdi be. Maymunmus muz atdi kafama. Senlemi ugrascam (bagirarak)) 1 dakika, 1 dakika. Burasi bir Issız ada orman gibi iceriler. Bu maymun vahşi diyildir demi? Umarim ha? Kendi kendime soru sordum. Simdide cevab? bilmiyorum. Aaaaaa(bagirarak)giiiit defol uzerimden. Ahhh kafaaam. Defolsana(bagirarak)... Sonunda defol . Bir sey bulmam lazim sunu kacirtayim. Hah buldum sopa.. Defol defol maymunmusun nesin... Offf oldum korkudan. Ellerim titriyo korkudan. Su icsen?( ic ses). Deniz suyumu? . Yok Ozge buralarda stirilize olmus su vardir ya.(ic ses). Aptal ic ses. Kendi ic sesimle konusurken pes edib su deniz suyundan icmeye karar verdim. Ne yapcam ki? Bogazim da kurumus. Denize yaklasdim ve avucuma su alib her ne kadar iyrensemde yudumladim. NE kadar seffaf rengi varmis. Masmavi. Sema rengi aynen. Tadida biraz tuzlu amma cok az. Of Ozge sirin olmicak ya(ic ses) .. Sende sus be ic ses. Korkuyorum. Buradan ve burada olan ve olucaklardan. Yani hayvanlar burda simdi aslan falan da vardir dimi? Yok Ozge sacmalama olmaz ya olmaz. Olmaz dimi? Ay burasi bir ada tabiki hayvan olucak. Yok ben korkmuyorum. Ahhhh(bagirarak) ayagim. Aaaaaa(bagirarak) yengeeec. Agayim agriyooo. Of! of! of! Dur simdi oldurcem seni. Bir tas bulmam lazim ah. ayagim. Hanii simdi bir tas bulmamki bu koskoca adada. Eveeet buldum. HEmde buyuyunden . Al sana al al. Ohhh oldun. Iyi oldu sana. Senmi benim ayagimi isirirsin. Iyiki bende intikam duygusu buyuk. Korkuda var amma. Iyiki intikam hissim buyuk. Kimse bana neyse yaparsa hemen intikam almam gerek.Ay ayagimda kaniyor. Burada bant olacagi yok ki. Bu yengecin annesi falan uzerime gelmesinler topluca?. Yok ya daha neler. Once maymunu kovdum simdide yengeci oldurdum. Aman oda isirmasaydi. Ayagim da kaniyor topuk tarafdan isirdi hemde.Offf annem napiyordur acaba. Sabah kalktiginda beni yatagimda gormeyince, uniformami gormeyince. Arkadaslarimi aramisdir. O olmadi kalakola gitmisdir. Ahh annem ah. Hicmi gormicekmiyim annemi, babamu, hatta beni en cok sinirlendiren abimi bile. Hele arkadaslarimi demiyorum. Butun bunlara sonmu? Nasil geldiyimi bilmiyorum. Kurtulusumu nerden bileyim. Gercekten burdan kurtulus yokmu.?

Issiz adaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin