*Lindsey stirling;crystallize!*♡
***DÜNYA***_
Sıcak,çok sıcak bir gündü.elimdeki kalemi sağa sola çeviriyor ve diğer yaptığım resimler bakıyorum.Hepsi çok güzel herkes beğeniyordu.Odamın duvarları hep benim çizdiğim resimlerden oluşuyordu.Resim çizerken hep Bethowan veya Mozart dinlerim.Elime kalemi aldım ve boş kağıda resimler çizmeye başladım,kalem adeta elimde bir o yana bir bu yana dans ediyordu,gözlerimi kapattım ve hayalimdeki yüzü çizmeye başladım,adeta resim yaparken kendimi kaybediyorum!Başka bir dünyaya gidiyorum resim yapmak benim için nefes almak gibi hayatın ta kendisi!Özellikle Portre çizmek,çiziyor çiziyor ve çiziyordum..................................
Saatler geçmişti kaç saattir çiziyordum bilmiyorum,yorulmuştum gözlerim acıyordu!Kalemi masaya koydum ve bacaklarımı uzattım bacaklarım uyuşmuş omuzlarım ve kollarım ağrıyordu! Ve resme baktım yaa kahretsin çok güzel olmuştu,yetenekliydim işte!Bazen rüyalarımdaki yüzleri çiziyorum en sevdiğim kısmı buydu rüyamdaki gördüğüm yüzler!Yeni bir yüze çalışıyordum bu bir erkek yüzüydü,saçları,sakalları,vb yerleri çizmeye başladım yavaş ve özenli şekilde çizmeye başladım!Bir haftadır üzerinde çalışıyordum ve resim bitmişti genç ve yakışıklı bir erkekti ama ne yaparsam yapayım o istediğim o etkiyi alamıyordum sonunda dayanamadım ve resmi elimle buruşturup çöpe attım!......Saate baktım saat 2'ye geliyordu,yatağımda biraz uzandım ve dışarıyı seyretmeye başladım,kuşlar,kelebekler uçuşuyordu!Bir süre dinlendim yemek yedim,tv seyrettim,şarkı söyledim,köpük banyosu bile yaptım!Sezonluk dizim olan ''PRETY LİTTLE LİARS''ısı yine ağzım bir karış açık izledim bayılıyordum her bölümde bir aksiyon ve gizem vardı!Daha sonra SİREN isimli diziyi 2 bölüm seyrettim ve sonunda uykuya daldım!Gözlerimi yavaşça açtım saate baktım saat gece1di! Rüya görmüştüm yine aklımdaki yüzü çizmeye başladım,sonunda resim bitmişti çok güzel bir kız çizmiştim gülümsedim ve teşşekkür ettim böyle güzel bir yeteneğim olduğu için!Ben ''MEHİNEV'' anlamı ''YENİ AY'' demek! 18 yaşındayım güzel sanatlara hazırlanıyorum ve kurslara gidiyorum!İçine kapanık bir kızım bu yüzden resim çizerek kendimi ifade ederim,utangaç,sakar,naif ve kırılgan bir kızım!Ailemle yaşıyorum ama onlar pek anlaşamıyorum bana hep baskı yapıyorlar ve beni pek önemsemezler!Bende resimle atıyorum içimdeki sıkıntıyı üzüntüyü,her şeyi!Mutsuz olduğum bir gün başladım resme,o günden beri çiziyorum!Annem,babam ve ben orta halli bir aileyiz biz!Bazen evimizin yakınlarındaki göl kenarına gider saatlerce resim yaparım!Çok renkli ve değişik şeyleri severim,takılar,tokalar her şey....ve inanması zor ama biraz dağınık biriyim ve o dağınık'ta eşyalarımı kolayca bulurum!Kahverengi saçlı,mavi gözlü,beyaz tenli,1.63 boyunda sıradan bir kızım!Fazla kalabalığı sevmem sessiz sakin yerleri severim!Bu arada pembe diziler ve romantik,fantastik melodram dizilerini çok severim ve her ğün seyrederim favorilerim You came from the Stars,Legand of the blue sea,goblin,the heirs,boys over flowers.......Düşüncelerime ara verip kalemi resim çizmek için elime aldım,kalemi tuttum ve çizmeye başladım.....Rastgele çizgiler çizmeye başladım ve derken..........................................................................................................................................................................kalem san-ki beni yönlendiriyordu b-u na-sıl olabilirdi?Çok fazla dizi seyretmiştim hayal mi görüyordum?Kalemi serbest bıraktım kalem-ka-lem ken-di ken-dine çiziyordu dehşete kapıldım soluğum tekledi! Kalemi hafif tutuyorum ve benden bağımsız çizgiler atıyordu sayfaya yavaş yavaş bir yüz ortaya çıktı!Bir süre sonra resim bitmişti resme baktım ve şok oldum!....................................................Dilim tutuldu sanki ...............o kadar güzeldi ki!Gerçek olmıyıcak kadar güzeldi! Gerçekten böyle biri var mıydı?neredeydi? Daha önce hiçbir kimseden bu denli etkilenmemiştim! Resimde ellerimi gezdirdim resimde bir erkek resmi vardı! Ve çok yakışıklıydı,kendimi resimdeki o adamdan alıkoyamıyordum!.....................Onu inceledim bir süre nefes almayı bile unutmuştum!....... Derken birden bir ışık patlaması oluştu gözlerimi kapattım ve bir çığlık çıktı ağzımdam! Bir süre sonra gözlerimi açtım resme baktım birden resimdeki o adam beni resmin içine çekti .
***GECE KIRMIZISI ŞEHRİ***
Karanlık bir gecede rüzgarın uğuldadığı,yaprakların birbirine çarptığı,kurtların uluduğu,baykuşların öttüğü soğuk çok çok soğuk bir gecede ay bile karanlığa bulanmıştı! Zifiri karanlıktı ruhum,kelebeğin kanat çırpınışı gibi çırpınıyordum çırpındıkça karanlık korku beni daha fazla etkisi altına alıyordu! Issız koyu gecede bir yol bir ışık arıyordum ümitsizce! Zira ışık beni bulabiliyormuydu? Ümidim yoktu! Tek istediğim belki ışığı bulabilmekti zira karanlık korkutuyordu!Üstümde ince bir T-shirt beyaz'ken ruhum gibi çamura bulanmıştı altımdaki kot yırtılmış eskimişti,saçlarım birbirine karışmış ve çamurluydu!Çok soğuktu çok üşüyordum ellerimi vücuduma sardım ama fayda etmiyordu.Burası neresiydi? Ben nereye gelmiştim?Niye hiç bir insan bir ses yoktu? Beni kaçırmışlarmıydı? Kafam karma karışıktı? Yürümeye devam ediyordum etrafa bakarak,kimse yoktu karanlıktan başka! Derken ğök yarıldı ve öyle bir şimşek çıktı ki çığlık attım korkudan nefesim kesildi ve olduğum yere kilitlendim!Ç-ok ç--oook korkuyordum dahada hızlanmaya başladım!Korku kalbime işledi ve dahada hızlandım artık koşuyordum,yağmur yağmaya başladı ve beni sırılsıklam etmişti,korkudan ağlamaya başlamış ve hıçkırıklarımda başlamıştı!Yaşlarım yağmur damlalarına karışıyordu! Bu ıssız karanlık gecede tek başımaydım! Bir süre sonra ağlarken ''Keşke hava sıcak olsa!'' dedim ve gözlerimi kapattım!Yine bir ışık patlaması oluştu tiz bir ses ortalığı kasıp kavurdu ve gözlerimi açtım hava güneş açmış yağmur dinmişti! Bu nasıl olmuştu? Burası çok garipti fazla ilğinç!Etrafa baktım,gözlerime inanamadım! İlk gözüme çarpan şey uzaktaki güneş ışınların'dan parlayan............-----------______----------_______--__--__________________________
__--------_____-_-_-_-_-__________
-----------------------------------
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
☆☆☆☆☆☆☆☆☆