*Twilight soundtrack bella's lullaby!
*Uzun bir aradan sonra tekrar bur dayım özlemişim yazmayı okuyanları!*
Uzaktaki güneş ışınlarından parlayan büyük sivri kayalıklardan oluşan dağlardı! Sanki kristaller ile kaplıydı dağların arasından akan nehrin rengi mordu!Etraf yemyeşildi ve rengarenk çiçeklerle doluydu ağaçlar ise kocaman görkemliydiler gökyüzüne doğru uzanıyordu! Üzerleri taptaze meyvelerle doluydu ama aralarında bir farklı bir ağaç vardı ki etrafa ışık saçıyordu ağaca baktığımda bir şeyler hissetmeye başladım ama çok karmaşık olduğu için ne hissettiğimi anlayamadım!Ağaca yaklaştım ve dokundum derken her yer karardı birinin şarkı söylediğini duydum benden başka başka birinin de olma olasılığı beni heyecanlandırdı ve sese doğru koşmaya başladım!Yaklaştıkça sesin sahinin bir kız olduğunu fark ettim sırtı bana dönük ve nehre bakıyordu Etrafında hayvanlar onu keyifle dinliyordu,balıklar kızın şarkı söylemesiyle havada zıplıyorlardı,nehir ise renkten renge değişiyordu! Dinledikçe kızın sesinin ne kadar güzel olduğunu fark ettim!
Kendimi o kadar kaptırmıştım ki şarkının kesildiğini ve kızın bana baktığını fark edememiştim! Ufak bir duraksamadan sonra;
---:''Merhaba ben MEHİNEV !
Burası neresi?
Sen kimsin?''! dedim.
Yüzüne dikkatlice bakıyordum çünkü çok tanıdık gelmişti saçları uzun ve kıvırcıktı kalçalarına kadar uzanıyordu rengi kızıldı, gözleri yemyeşil, teni bembeyaz, elmacık kemikleri çıkıktı biçimli sivri bir burnu, sanki çizilmiş gibi kaşları, .ince zarif uzun kirpikleri vardı! Sol kulağının altında nota şeklinde doğum lekesi yada dövmesi vardı! Ben soruyu sorduktan sonra ayağa kalktı ve bana doğru yaklaşmaya başladı yüzüme bakıyordu! Hemen hemen 1.70 boyunda herkesin ilgisini çekebilecek bir güzelliği vardı! Yanıma gelince sağ eliyle yanağıma dokundu ve ;
---LEYLİFER:''Sonunda tanıştığımıza sevindim!''dedi.O anda bütün şaşkınlığım daha da arttı!
---MEHİNEV:''Sonunda mı?
Beni tanıyor musun?''
---LEYLİFER:''Beni hatırlamıyor musun?
---MEHİNEV:''Yüzüne dikkatli baktım, tanıdık gelmişti!Çizdiğim resimdeki kıza o kadar benziyordu ki! Affalamaştım bu nasıl olabilir ki!''
---MEHİNEV:''Sen..................sen çizdiğim kıza o kadar benziyorsun ki!''dedim.
---LEYLİFER:''Beni sen çizdin MEHİNEV! Gülmeye başladım bu olamazdı deliriyordum herhalde! Kız bana ciddi bakmaya başladı!
---MEHİNEV:Şaka di mi?
---LEYLİFER:''Hayır,söylesene neden sana tanıdık geldim! Çünkü sen beni hayal edip çizdin!
Bu arada geceydi ben şarkı söylerken,havayı nasıl değiştirdin geldiğin an güneş açtı! ''dedi.
---MEHİNEV:''Bilmiyorum!
---LEYLİFER:Bu arada benden başka çizdiğin başkaları da var!
M:Nee ben ne diyeceğimi bilemiyorum buuuu gerçek mi?
L:''Sadece inan!
Bu arada adım LEYLİFER gece ışığı demek!''dedi.
M:''İsmini sevdim çok değişik ve güzel!''dedim gülümseyerek!