Taehyung stătea fără griji și se uita la oameni.Nu că ar fi prima dată el mereu a vrut sa știe cum este viata unui om dar niciodată nu a aflat pana azi!
-Vă rogggggg trebuie sa merg!!!
-Tae nu poți merge pe Pamant este periculos!!
-Oh haide măcar un an!!
-Fie dar numai unul!!!
-Desigur!!! Multumesc multtt!!!
Însa în iad Jungkook nu avea nevoie de nimic.El sta toata ziua.Fiin demon trebuie să faci rău anumitor persoane asa că...
-Jungkook ești alungat din iad!!
-Stai ce alungat????
-Da!! Timp de un an vei avea pedeapsa de a sta pe Pamânt și dacă nu faci macar un lucru rău poți uita de casă!!
-Să merg pe Panânt ??
Odată ajuns pe Panânt Tae a început să experimenteze viata oamenilor faptul că aripile lui disparuseră îl ajuta foarte mult.Jungkook însă nu pare a fi la fel de fericit ca și Tae uraște oameni nebagândui în seamă cautând victima perfectă.Că vorbeam de victima a și gasit-o era un baiat blond,înalt și inocent "perfect" a spus Jungkook in capul său!
Apropiindu-se însă Jungkook rămane fără aer baiatul arata superb.Atat de frumos.
-Bună!a spus el facând cu mâna.
-Ce vrei? întreabă Jungkook pe un ton rece.
-Tu ce vrei? Te uitai insistent pe mine!
-Și ce nu pot să examinez persoanele mai ales pe cele ca tine? Sau stai tu ești una din persoanele alea de care nimeni nu are voie sa se atingă!
-1.Acelea sau acele persoane!
2.Nu doar am întrebat!-Da în fine!Vrei sa vii cu mine la un suc sau ceva?
-Așteaptă doar ce ne-am cunoscut cum sa iesim la un suc! Plus eu nu sunt pe invers asa ca mai bine ti-ai gasi pe altcineva!
Se uitau adânc unul în ochii celuilant observând ca Jungkook avea ochii așa de întunecati si Tae un albastru al cerului!
-Calm nu aveam de gând sa ies cu tine! Am vrut să spun să ieșim să ne cunostem!! Simt ca vom fii buni prieteni!
-Nu am încredere în toate persoanele dar tu mi-ai câștigat-o cumva..(dacă ai știi ce mi-ai mai furat!)
-Am câștigat-o făcând nimic!(inima mea bate nebunește ce are tipul asta?)
-Da și hai să ne vedem! Unde și când?
-La cafeneaua aia! Jin's cafe! La ora 15:30!
-1.La cafeneaua aceea sau acea cafenea!
2.Oki ne vedem!După ce Tae a facut rapid rost de un apartament și Kook la fel s-au schimbat si s-au pregatit pentu 'întânlire'.
Tae
Ceva mă macină la tipul ăsta! Ochii lui sunt așa de negri si frumosi.Vocea lui e așa de senzuala.Jungkook
Tipul asta mă înebunește! Arata așa de sexy si ochii lui albastrii (imaginanațiva ca îi are albastrii) vocea lui e atat de dragută.Ambii
Și totusi m-am îndrăgostit de un băiat!Tae era foarte punctual în legatură cu întânlirea deci a ajuns la fix pe când Jungkook a întârziat 20 de minute.Când Tae a decis să plece Jungkook intrase pe ușă.
–A perfect să mergem!
–Ce unde?
–E un loc mai special!
–Nu-mi place cum sună!
Când erau aproape de locul pe care Jungkook dorea sa il prezinte lui Tae a hotărât ca ar fi mai drăgut dacă ar fi o surpriza! Deci l-a legat la ochii!
–Umm...Jungkook îmi este frică!
–Calm ai spus ca ți-am câștigat încrederea! Nu?
–Um...Da așa este! A spus Tae având un zâmbet jucauș pe față!
–Am ajuns!
–Jungkook e superb!
N\a:Primul capitol gata
Peima carte Vkook nu sunt sigura daca mai exista carți de genul dar nu copiez!
CITEȘTI
Heaven or hell (Vkook)
FanfictionUnde Taehyung este un înger,iar Jungkook un demon.Acestia se cunosc pe Pănânt dar vor fi chemati inapoi pentru ca ceva s-a întâmplat cat timp au fost pe Pământ. Viata avea sa se schimbe pentru cei doi. Dar oare in bine sau in rau?