The decision of Heaven!

256 33 2
                                    

"Kim Taehyung, uite-l am auzit ca a fost vazut cu un demon!" " Si eu am auzit ca l-au chemat ca discute ce el ceva important! " " Eu am auzit ca v-a fii izgonit"

Asta a fost ce a azuit Tae timp de minute in șir fiindca ca petrecut destul de mult timp pe pământ ajunsese să se comporte ca si un om având nevoie de placerii carnale si chiar mai mult!

–Kim Taehyung stii de ce esti aici?a înteebat un înger cu par roz(Jimin) si care arăta dezamagit de ceea ce a facut Tae.

–Da! Deoarece am petrecut timpul pe care mi la-ti dat la dispoziți pe pământ alaturi de un demon! A spus Tae uitânduse in jos rusinat.

–Care sunt regulile cerului? A intrebat un altul cu par castaniu (Jin).

–Îngeri trebuie sa stea departe de demonii!

–Iar tu ce ai facut? Te-ai apropiat de el te-ai sarutat cu el l-ai numit "Baby"si
"Daddy" ??? Asta facii???

–De fapt atunci când ajungu acolo jos îți dai seama ca tot ceea ce conteaza este ceea ce vrei tu!! Am descoperit asta singur acolo jos!!

Aripile lui Tae deveneau negre.Acesta se schimbase devenise partial demon .

–TAE! Ești izgonit de aici! Nu mai ai ce cauta in ceruri vreodată! Aripile nu îți vor fi luate dar vei fi izgonit catre iad! a spus un alt înger cu par castaniu(Hoseok).

–Puteți face asta !?

–Tae ai pacatuit un înger nu are acest drept! Îngerii trebuie să rămână puri!

–Ma puteți izgonii ca înger am gresit si recunosc asta!

–Nu de dai de ales Tae! Esti izgonit pentru eternitate în iad!!

–Iertati-mă Jimin, Jin!

–Noi am facut-o deja! Spun cei doi cu lacrimi în ochii.

Acum Tae este alungat in iad unde a fost legat cu lanțuri si dus în fața regelui pentru a se judeca orice inger alungat trebuie judecat de rege!

–Rege al demonilor! Judecata este aici a spus un baiat blond(Yoongi).

–Judecat de facut pacate cât timp a fost pe pământ! A spus un altul cu par mov(Namjoon)

–Fost înger? A intrebat regele cu spatele la ei.

–Da! rasund cei doi în cor.

–Aduceți-l aici!

–Aducețimi-l aici!Este corect si cum ai spus tu dar mai bine cum am spus eu!! Doamne demonii nu invata si ei cum sa vorbeasca corect!

–Tae?

–Jungkook? A strigat Tae si a fugit catre Jungkook pentru al lua în brate dar...

–Nu te apropia de rege!!a spus blondul.

Da-ții voie sa vina spre mine! a spus Jungkook enervat la culme de supusii săi.

–Desigur imediat rege!!

După ce Tae a fost eliberat a alergat în brațele lui Jungkook numai decât bucurându-se ca acesta este regele.

–Daca nu ca suparați rege care este judecata acestui înger? a intrebat cel cu parul mov.

–Namjoon,Yoongi acest înger are judecata de a ramâne cu mine! Stiu eu ce pedeapsă îi voi da!

–Desigur rege!! au spus cei doi îndepartandu-se de cei doi!

–Ce pedeapsă?a spus Tae uitându-se cu teama în ochii lui Kookie.

–Ce nu am reusit sa facem pe pământ scumpete!a spus Kook mângâindu-i obrazul lovit. Cine a facut asta??

–Unul din demonii de aici! Dar sunt bine tu ești aici cu mine!

N\a:Va asteptați la asta?? Normal ca da
Ne vedem în urmatorul capitol

Heaven or hell (Vkook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum