-Tae le-a taiat?
-Da! De ce care este problema?
Tae nu ar fi trebuit sa-si taie aripile deoarece ele ofereau ingerilor eternitatea acum Tae ar fi putut muri in orice clipa asa ca Jimin a spus clar si simplu.
-Jungkook, Tae ar putea muri chiar in clipa asta!
-Cum!?Dar restul ingerilor pe care i-ati trimis? Nu aveau aripi!
-Au fost luate de noi dar la el nu am putut sa o facem!!
Tae a iesit din cameră venind spre cei trei.Acestia au auzit pasi. Jungkook era cu fata in pamant si cu lacrmi pe obraji,iar Jin si Jimin nu mai spuneau nimic.
-Ce s-a întâmplat? a spus el confuz.
-De ce? De ce ai facut-o?a spus Jin fiind destul de trist.
-Cum adica?
-Tae le-ai taiat? De ce? a spus Jimin scurt.
Tae a lasat capul in jos apoi si-a ridica privirea cu un ras maniac.
-Credeti ca voi muri daca le-am taiat.
Plus....De ce nu?-Tae nu te juca cu focul?
-Dar Jimin Park deja am facut-o!spune cu o mana infasurata in jurul gatului si cu cealanta îl mangaie pe fata pe care îi curgeau lacrimile.
-Tae te rog STOP! a spus Jungkook.
Tae s-a uitat la acesta care si-a schimbat radical culoare ochilor fiind acum albastrii, iar Tae l-a vazut pe micul Jungkook ca si ingerul care a fost odata. Era mic cu lacrimi in ochii si tremura.
*Flashback*
"Va rog! Nu am vrut. A fost vina mea dar nu am realizat,va rog voi fi cum ar fi trebuit sa fiu." Acesta spunea si se uita în ochii unui inger din consiliu acesta fiind tatal micutului.Soptind un "Te rog tată!" insa fara rezultate.Jungkook a mai stat o zi in ceruri.Tae l-a urmarit indeaproape.Cand acesta l-a vazut pe tatăl lui Jungkook dândui o palma s-a infricosat.Jungkook a pus privirea in pamant si a plans silentios.Tatăl sau doar s-a uitat la el despretuitor.Tae a uitat cu timpul imaginea dar i-a revenit acum.*End of Flashback*
-Nu,nu Jungkook nu plange!Iarta-ma!a spus Taehyung incercand sa-si revina din mica sa transa.
Jungkook si-a recapatat culoare normala a ochilor.Oare un inger devenit demon putea fi atat de rau?Si daca da cum.Atunci Jin si Jimin s-au înclinat in fata lui Tae.
-Ce s-a întâmplat?a spus Tae confuz.
-Rege al îngerilor iarta-ne ca te-am alungat in Iad!
-Cine? Ce? Cum?
-Tu stii trecutul lui Jungkook care urma sa fie rege!Asta te face noul rege.
-Nu,nu vreau asta!Vreau sa raman cu Jungkook. a sarit in brațele lui si nu i-a dat drumul.
-Tae esti Rege!Asta poate înseamna ceva bun pentru noi!
Atunci lui Tae i-a venit o idee.
-Voi fii incoronat.*îi sopteste ceva lui Jungkook la ureche*
Jungkook a afirmat din cap.Si i-a mai dat un sarut scurt pe buze.
-Te iubesc Rege al Îngerilor!
-Si eu Rege al Demonilor!
Tae s-a întors pentru încoronare iar aripile i-au revenit. Dar cum ramane cu Jeon Jungkook?
N\a:Kim Taehyung este regele îngerilor iar Jeon Jungkook al denonilor o iubire imposibila.
Nu uitati sa lasati intrebari! Pup
CITEȘTI
Heaven or hell (Vkook)
FanfictionUnde Taehyung este un înger,iar Jungkook un demon.Acestia se cunosc pe Pănânt dar vor fi chemati inapoi pentru ca ceva s-a întâmplat cat timp au fost pe Pământ. Viata avea sa se schimbe pentru cei doi. Dar oare in bine sau in rau?