Smut ↓
Tae era obosit desi nu voia ca asta sa se termine iubea ca Jungkook sa fie in el si voia mai mult de fiecare data cerea mai mult corpul lui nu era obisnuit cu aceste senzatii dar voia ca Jungkook sa nu il lase sa plece voia sa fie distrus da rege,regele lui.
–Tae esti cea mai buna partida!
–Cum adica cea mai bun—
Jungkook îl saruta flamând. Acesta își pune mâinile pe coapsele lui Tae care tremurau urca cu mâinile pe fundul acestuia plesnindul lasândui o urma rosie plaseaza doua degete la intrarea iubitului sau patrunzându-l fara al anunta.
–Ahhh...Jungkook....
–Shhh...Babyboy aici sunt Daddy si nu ai restrictie nu mai esti inger esti demonul meu acum!
–Da Daddy!
Jungkook mereu a avut i latura mai intunecata dar niciodata nu i-a aratat lui Tae partea aceasta.
–Baby vrei sa vezi de ce poate fi in stare Daddy?
–Da Daddy distruge-ma! Te rog!
–Roagă-te de daddy pentru asta!
–Te rogg daddy.......ah.....te implor sa....aaahh sa ma distrugi...
Jungkook il tachina pe Tae cu degetele sale care faceau minuni dar pentru Tae nu era de ajuns.
–Haide odata...nu ma mai....ah...tachina.
Jungkook l-a intors pe Tae pe burta si s-a plasat la intrarea acestuia.
–Taehyung! Arati asa de senzual su tot te porti ca o mica tarfa asa-i?
–Daddy...
Jungkook l-a plesnit pe Tae inca odata de data asta mai tare.
–Da daddy sunt o târfă.
Jungkook a intrat in Tae brutal. Tae a incercat sa se atinga singur dar a primit o lovitura peste mână si un"Fii un babyboy cuminte daca nu vrei sa fii pedepsit" Tae gemea fara oprire partea ce malefica a lui Jungkook iesise la iveala acesta a inceput sa se bucure de gemetele lui Tae care treceau de la placere la durere si dinou la placere.Acesta a atins punctul sensibil al lui Tae care a scos un geamat lung si ascutit.
–Deci am gasit ce cautam! Spune Jungkook acum sarutând spatele lui Tae muscândul atat de tare incat îi lasa urme pe care le lingea.Si-a intors puiul pe spate.Tae si-a intins mainile pe spatele lui Jungkook si l-a sarutat dulce si scurt.Culoarea ochilor lui Tae a devenit un rosu sangeriu iar aripile lui au devenit negre complet.Era un demon total era demonul lui Jungkook. Tae si-a infipt ungiile in spatele lui Jungkook lasândui urme si gemandu-i numele cad acesta a început dinou sa îsi patrunda iubitul.
–Jungkook....ah.... Kookie-ah.....mâhhh...
*Dupa înca o partida*
–Rege consiliul este aici!
–Cum deja?
–Defapt de mai mult timp!
–De ce mama dracului nu m-ati anuntat?
–Erai ocupat cu judecata!
–Okey sa mergem la consiliu!
N\a: Hey fratilor liceul si scoala! Gata? Faza e ca nu stiu cat de des o sa mai postez! Deci nu ca asteptati la prea mult de la mine saptamana aceasta! Pwp! Purple you💜💜💜
CITEȘTI
Heaven or hell (Vkook)
FanfictionUnde Taehyung este un înger,iar Jungkook un demon.Acestia se cunosc pe Pănânt dar vor fi chemati inapoi pentru ca ceva s-a întâmplat cat timp au fost pe Pământ. Viata avea sa se schimbe pentru cei doi. Dar oare in bine sau in rau?