ISSIZ YOL

888 13 5
                                    

şile ile gebze arasındaki yolu bilen bilir. eğer köylerin içinden dolaşırsanız gerçekten ıssız bir yoldur. ben de geçen çarşamba öyle yaptım. gece arabama binip gebze'ye doğru yola koyuldum. keşke sabahı bekleseydim...

yaklaşık yarım saat sonra yol tamamen ıssızlaşmıştı. yolda sadece ben vardım. sıkılmamak için pitbull'un bon bon şarkısını açtım ve dinlemeye başladım. derken önüme birşey atladı. kedi veya köpek sandım ilk başta. yaklaşık 80 kilometre hızla gidiyordum. arada en fazla 5 metre olduğu için durmam imkansızdı ve neticede duramadım da. ve o şeye çarptım. 

ama ilginç olan çarptıktan sonraki çığlık sesiydi. hiçbirşeyin çığlığına benzemiyordu bu... 

ne bir köpek, ne bir kedi, ne de bir çakal... çok kuvvetli ve tiz bir sesti bu. şok olmuştum.

beş dakika arabanın içinde hareketsiz oturduktan sonra arabadan inip neye çarptığıma bakmak istedim. arabayı çalışır halde bıraktım ve aşağıya indim. ama etrafta hiçbirşey yoktu. arabanın tamponuna baktım. bu hızla birşeye çarpınca tampon hasar görmüş olmalıydı. ama ilginçti ki tampon sapasağlamdı. arabadan 10 metre kadar uzaklaştım ve etrafa iyice bakmaya karar verdim. işte olan o zaman oldu. arabamın motoru kendi kendine stop etti. cem yılmaz'ın dediği gibi 'bu yaşıma geldim içeri doğru sıçmak neymiş o zaman öğrendim'...

sonra hemen arabama binip arkama bakmadan hızla oradan uzaklaştım. 

-Anonim

ne düşünüyorsunuz gençler ??

-İLGİNÇ NOTLAR VE KORKUNÇ OLAYLAR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin