Παγωσα στην θεση μου και αυτός πέρασε από πίσω μου. Πειραξε μια τούφα από τα μαλλιά μου και τραβαχτηκα. Με κοίταξε χωρίς ίχνος συναισθήματος.
Δεν έπρεπε να τον νευριάζω πιο πολύ.
"Άσε με να σου εξηγήσω" μουρμούρισα χαμηλόφωνα και κοίταξε έξω από το παράθυρο. Κοίταξα προς το μέρος του.
"Θέλω να φύγω" είπα και γύρισε στιγμιαία να με κοιτάξει.
"Δεν αντέχω άλλο εδώ " είπα πάλι χαμηλόφωνα.
" Τι ακριβώς δεν αντέχεις?" Είπε και έβγαλε ένα μικρό μπουκαλάκι με ουίσκι από το μπουφάν του. Που ήταν και φορούσε μπουφαν;
Ήπιε μια γουλιά "θα μου πεις;" είπε σχετικά ήρεμα και ξανά ήπιε "ή θα πρέπει να σε κάνω να μιλήσεις;"Ποια η διαφορά;
"Εσένα"
"Μάλιστα" Δεν αντέδρασε. Τον κοίταξα καχύποπτα.Έβγαλα το μπουφάν μου και πήγα προς την βαλίτσα μου. Έβαλα τα δύο ρούχα που είχα στην άκρη μέσα στην βαλίτσα.
"Για που νομίζεις το έβαλες;"
"Στην Θεία μου εσένα σε μισώ" είπα και πάγωσα στο άκουσμα του τι ξεστόμισα. Αυτό ήταν κακό αγρίεψε και τότε με χαστουκισε.Επιασα απαλά το σίγουρο κατακόκκινο μάγουλο μου. Ένα δάκρυ ήταν έτοιμο να βγει αλλά δεν του έκανα την χάρη. Πήρα το μπουφάν μου όπου είχα τα πάντα όσο αφορά κλειδιά μηχανής, μερικά λεφτά και το κινητό μου και μαζί και την βαλίτσα και έφυγα τρέχοντας.
Ευτυχώς δεν με ακολούθησε και βγήκα από την πόρτα. Έβαλα ανάμεσα στα πόδια μου την βαλίτσα και ανέβηκα στην μηχανή. Έβαλα μπρος για να πάω στο σπίτι της θείας μου. Βέβαια πριν από αυτό πήγα στα Starbucks για να πάρω κάτι και να ηρεμήσω.
Ήρθε ένας σερβιτόρος γύρω στην ηλικία μου ή μεγαλυτερος για να μου πάρει παραγγελία. Του χαμογέλασα και του έδωσα την παραγγελία μου.
"Λουκ"
"Αλέξα" είπα και του εδωσα το χέρι μου. Του μιλούσα βέβαια στα αγγλικά καθώς δεν ήξερα ακόμα καλά ιταλικά. Μου έκλεισε το μάτι και πηγε να πάρει παραγγελία από ένα άλλο τραπέζι.Houston πριν 4 μέρες
Αnna's POV
Άνοιξα την πόρτα και μπροστά μου βρισκόταν η Δανάη.
"Πέρασε. Έχουμε να σου μιλήσουμε"
"Δεν μου αρέσει το ύφος σου" είπε και πέρασε μέσα.Πήγαμε προς το σαλόνι όπου ήδη βρισκόταν η Ηλιάνα και έβαλα την Δανάη να καθίσει απέναντι απο την Ηλιάνα.
Εγώ κάθισα δίπλα από την Ηλιάνα και τότε επικράτησε μια άβολη ησυχία.
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘎𝘰𝘰𝘥 𝘎𝘪𝘳𝘭
Teen Fiction• 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙜𝙤𝙤𝙙 𝙜𝙞𝙧𝙡 • (Really slow updates) Η ιστορια του Αρη και της Αλεξας δεν γινόταν να λήξει τόσο γρήγορα και άσχημα έτσι; Η Αλεξα νομίζει πως έκανε την σωστη απόφαση ακολουθωντας τον Τεό στην Ιταλία αλλά καταλαβαίνει πως έκ...