Ξυπνησα απο ενα δυνατο φως και κοιταξα γυρω μου. Ειδα την Αννα να κοιματε στον διπλα καναπε και την Ηλιανα στο πατωμα αγκαλια με 2 μαξιλαρια ενω εμενα με ειχε παρει ο υπνος στην πολυθρονα. Σηκωθηκα αποτομα με αποτελεσμα να ζαλιστω και να ξανα καθισω. Αφου ετριψα τα ματια μου, σηκωθηκα προσεκτικα και αθορυβα και πηγα στην κουζινα. Μπηκα μεσα και εκλεισα την πορτα ωστε να μην ενοχλησω τα κοριτσια. Πηρα την καφετερια και εφτιαξα καφε. Ετριψα τα ματια μου και πηρα μια κουπα. Αφου την γεμισα με καφε, ρουφηξα μια γουλια και πηγα πανω στο δωματιο μου. Ανοιξα την βαλιτσα μου και πηρα το ημερολογιο μου και αρχισα να γραφω οτι λεω αυτην την στιγμη. Δεν εχω ιδεα αν θα το δωσω ποτε στα παιδια μου να το διαβασουν αλλα αυτο που ξερω ειναι πως αν νιωθω οτι δεν θα ξανα δω τον ανθρωπο που με υποστηριζε, τον Αρη, θα του το στειλω. Θελω να δει οτι ποτε δεν σταματησα να τον αγαπω, απλα φοβομουν, φοβομουν μην συμβουν χειροτερα πραγματα. Αλλα οχι, τα χειροτερα ειχαν ηδη συμβει.
Εκλεισα το ημερολογιο και κατεβηκα κατω. Τα κοριτσια ακομη κοιμοντουσαν. Πηρα το λαπτοπ της Αννας και αποφασισα να κανω κατι παιρνοντας μεγαλο ρισκο. Μπηκα στο Skype και εψαχνα τις επαφες και το βρηκα, βρηκα το ονομα του.
Aris Kordei [(Κληση)] ( Βιντεοκληση )
Αρχισε να καλει αλλα ειχα την καμερα κληστη και τοτε απαντησε.
"Στον υπνο σου με εβλεπες 7 η ωρα το πρωι;" ακουστηκε η βραχνιασμενη πρωινη φωνη του. Στραβοκαταπια αλλα ηξερα πως μου ειχε λειψει η φωνη αυτη/
"Ανοιξε την καμερα ρε. Τι ηθελες γιατι εχω δουλεια;" ειπε και πατησα την καμερα την ωρα που ντυνοταν.
"Αμα ενοχλω να κλεισω" Ειπα και εμεινε ακινητος. Γυρισε να δει την καμερα και ηθελα να κλαψω αλλα κρατηθηκα και απλα τον κοιτουσα. Χαμογελασα λυπητερα.
"Τα λεμε" ειπα και πηγα να πατησω τερματισμο.
"Οχι Αλεξα περιμενε" ειπε λιγο πριν το κανω. Πλησιασε προς την οθονη και μπορουσα να τον δω. Ακουμπουσε την οθονη και ημουν σιγουρη οτι ηθελε να με ακουμπησει οπως και εγω εκεινον.
"Που εισαι;"
"Αρη δεν μπορω να σου πω"
"Εισαι με τα κοριτσια?"
"Οχι. Απλα μπηκα απο τον κωδικο της Αννας."
"Αλεξα θελω να μου δωσεις μια ευκαιρια να τα διορθωσω ολα. Τιποτα αλλο. Σε παρακαλω. Πες μου που εισαι και θα ερθω να σε βρω και θα τα ξεκαθαρισουμε ολα."
YOU ARE READING
𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘛𝘩𝘦 𝘎𝘰𝘰𝘥 𝘎𝘪𝘳𝘭
Teen Fiction• 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙜𝙤𝙤𝙙 𝙜𝙞𝙧𝙡 • (Really slow updates) Η ιστορια του Αρη και της Αλεξας δεν γινόταν να λήξει τόσο γρήγορα και άσχημα έτσι; Η Αλεξα νομίζει πως έκανε την σωστη απόφαση ακολουθωντας τον Τεό στην Ιταλία αλλά καταλαβαίνει πως έκ...